طرز تهیه شربت آبلیمو خنک تابستانی + شربت آبلیمو غلیظ

طرز تهیه شربت آبلیمو

طرز تهیه شربت آبلیمو تزیین شربت آبلیمو عکس شربت آبلیمو طرز تهیه شربت لیموناد avfj Hfgdl, limonata

یکی از شربت های خوشمزه و مناسب روزهای گرم تابستانی شربت آبلیمو است که بسیار گواراست، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت آبلیمو خنک تابستانی + شربت آبلیمو غلیظ در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای شربت آبلیمو
شکر۱ کیلوگرم
آبلیمو۱ پیمانه
آب۲ پیمانه
رنده پوست لیمونصف پوست لیمو ترش دلخواه

طرز تهیه شربت آبلیمو

مرحله اول

برای درست کردن شربت آبلیمو در ابتدا یک قابلمه روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم و شکر را به همراه آب داخل آن می ریزیم حرارت اجاق را زیاد می کنیم تا آب به جوش بیاید سپس هم می زنیم تا دانه های شکر در آن کاملا حل شود.

مرحله دوم

بعد از این که آب به جوش آمد حرارت را کمتر می کنیم و اجازه می دهیم تا شربت قوام پیدا کند حدود ده دقیقه زمان لازم است تا شربت غلیظ شود سپس از روی حرارت اجاق برمی داریم و کنار می گذاریم درب قابلمه را می بندیم تا شربت عرق کند و شکرک نزند.

طرز تهیه شربت آبلیمو تزیین شربت آبلیمو عکس شربت آبلیمو طرز تهیه شربت لیموناد avfj Hfgdl, limonata

مرحله سوم

صبر می کنیم تا شربت کاملا خنک شود بعد از آن آبلیمو را اضافه می نماییم و با قاشق هم می زنیم تا شربت یکدست شود می توانید کمی از پوست سبز لیمو را نیز در آن رنده کنید یا از پالپ های تازه لیمو داخل شربت بریزید.

مرحله چهارم

شربت را در یک شیشه تمیز و خشک بریزید و در یخچال نگهداری کنید در زمان مصرف یک پنجم لیوان سرو شربت بیزید و بقیه را با آب خنک پر کنید می توانید با برش نازک لیمو لیوان را تزیین نمایید یا لبه لیوان را خیس کنید و در دانه شکر بغلطانید تا تزیین زیبایی به لیوان شربت خود بدهید. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 3 مرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.