طرز تهیه میلک شیک طالبی + نوشیدنی فوری برای روزهای تابستان

طرز تهیه میلک شیک طالبی

طرز تهیه میلک شیک طالبی

طرز تهیه میلک شیک طالبی که یک نوشیدنی خوشمزه و خنک است و برای پذیرایی از مهمان ها یک گزینه جذاب و فوری است را در این آموزش می توانید دنبال کنید، میلک شیک ها نوشیدنی هایی هستند که از طریق میوه با شیر و بستنی درست می شوند، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک طالبی + نوشیدنی فوری برای روزهای گرم تابستان در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۳ نفر
طالبی۱ عدد
شیرنصف لیوان
بستنی طالبی یا بستنی وانیلی۱ لیوان
شکر یا عسلدر صورتی که نیاز باشد
موزدلخواه

طرز تهیه میلک شیک طالبی

مرحله اول

برای درست کردن این میلک شیک خوشمزه در ابتدا طالبی را برش زده و تخمه ها را جدا کرده و قاچ ها را پوست بگیرید می توانید از قبل طالبی را خرد کرده و در فریزر بگذارید تا خنک و کمی یخی شود در این صورت نیاز به یخ برای میلک شیک ندارید.

مرحله دوم

چون طالبی آب دار است از مقدار کمی شیر استفاده می کنیم طالبی خرد شده را داخل میکسر می ریزیم سپس شیر را به همراه بستنی به آن اضافه می نماییم اگر طالبی شیرین نیست می توانید کمی شکر یا عسل هم اضافه کنید.

مرحله سوم

البته قابل ذکر است که اگر موز بیافزایید نیازی به شکر نیست و طعم میلک شیک بهتر می شود پس موز را خرد کرده و به مواد قبلی اضافه می کنیم و میکس می کنیم وقتی همه مواد با هم کاملا مخلوط شد، لیوان های سرو را آماده می کنیم.

طرز تهیه میلک شیک طالبی

مرحله چهارم

می توانید کمی شکر در یک بشقاب بریزید و لبه های لیوان را خیس کرده و روی شکر بزنید این تزیین ساده زیبایی خاصی به لیوان ها می بخشد سپس نوشیدنی خنک و خوشمزه را داخل لیوان بریزید. نوش جان.

 نکات میلک شیک

لازم به ذکر است که پایه میلک شیک بستنی و شیر است که با توجه به ذائقه خود می توانید آن ها را کم و زیاد کنید تفاوت میلک شیک با گلاسه در زمان استفاده از شیر است در میلک شیک شیر همزمان با مواد اولیه دیگر میکس می شود ولی در گلاسه شیر به مواد اضافه می شود. نکته دیگر این که می توانید به نوشیدنی خامه نیز اضافه کنید و اگر طالبی را در فریزر نگذاشتید در زمان میکس از یخ برای خنک شدن میلک استفاده نمایید و یک نوشیدنی تابستانی خنک برای روزهای گرم تابستان داشته باشید.

 تفاوت اسموتی و میلک شیک

اسموتی ها معمولا غلیظ تر هستند و از پوره میوه در آن ها استفاده می شود و ماست و شیر جایگزین بستنی می شود ولی میلک شیک با بستنی و شیر آماده می شود.

تاریخچه میلک شیک

نوشیدنی میلک شیک از محبوبترین نوشیدنی های خنک، شیرین، گوارا و انرژی زا می باشد که خیلی از ما اسم آن در منوی کافی شاپ ها دیده ایم اما شاید هنوز آن را امتحان نکرده اید. جالب است بدانید که این نوشیدنی در سال ۱۸۸۵ در یکی از فروشگاه های بریتانیا برای جلب مشتری تصمیم به تهیه یک نوشیدنی ویژه از ترکیب بستنی، شکر و شیر کرد که با استقبال گسترده ای همراه شد و این فروشگاه به سرعت رشد و گسترش پیدا کرد. در حدود سال ۱۹۰۰ و با گسترش این نوشیدنی، عرضه کنندگان آن تصمیم گرفته که مشتریان در صورت رضایت از این نوشیدنی دست خود را به نشانه رضایت بالا برده و تکان دهند. همانطور که از اسم این نوشیدنی مشخص است که کلمه شیک در زبان انگلیس به معنی تکان دادن می باشد، دلیل نامگذاری این محصول به میلک شیک می باشد.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.