طرز تهیه قهوه سرد استارباکس مجلسی با بستنی

طرز تهیه قهوه سرد

طرز تهیه قهوه سرد استارباکس مجلسی با بستنیطرز تهیه قهوه سرد با خامه طرز تهیه قهوه سرد با شیر طرز تهیه قهوه فوری استارباکس طرز تهیه فراپاچینو استارباکس طرز تهیه قهوه سرد تایلندی طرز تهیه نوشیدنی های استارباکس طرز تهیه قهوه سرد با شیر و بستنی ri,i svn

اگر اهل قهوه هستید و در این روزهای گرم تابستانی دوست دارید یک نوشیدنی خنک میل کنید می توانید از قهوه سرد استفاده کنید با طعم متفاوت و دلپذیرش، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه قهوه سرد استارباکس مجلسی با بستنی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم قهوه سرد
 بستنی وانیلی۳ پیمانه
 نوتلا۲ قاشق غذاخوری
نسکافه ای کلد۱ قاشق غذاخوری
یخ۵ تکه در هر لیوان
شیر سردبه اندازه لیوان سرو

طرز تهیه قهوه سرد

مرحله اول

در ابتدا دو قاشق غذاخوری نوتلا را به همراه سه پیمانه بستنی وانیلی و نسکافه ای کلد را داخل مخلوط کن یا میکسر می ریزیم و میکس می کنیم سپس سه لیوان شیر به اندازه لیوان سرو و یخ را اضافه کنید.

مرحله دوم

اگر مخلوط کن شما توان این را ندارد که یخ را خرد کند در این مرحله یخ را اضافه نکنید دستگاه را روشن کنید و همه را با هم میکس نمایید با سس شکلاتی لبه های لیوان سرو را تزئین کنید.

مرحله سوم

قهوه سرد را به لیوان سرو منتقل نمایید با فوم و هر چیزی که دوست دارید روی نوشیدنی را تزئین نمایید و برای سرو در مهمانی ها استفاده کنید و در کنار خانواده از نوشیدن آن لذت ببرید. نوش جان.

نکات قهوه سرد استارباکس

اگر یخ را هم زمان با بقیه مواد داخل میکسر مخلوط نکردید بعد از این که داخل لیوان سرو نوشیدنی را منتفل کردید از یخ استفاده نمایید. می توانید با سس شکلاتی روی لیوان شکلهای به وجود بیاورید یا فقط روی لبه لیوان را تزئین کنید.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 27 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.