طرز تهیه شربت ریحان بنفش با رنگ طبیعی و طعم فوق العاده

طرز تهیه شربت ریحان

طرز تهیه شربت ریحان   خواص شربت ریحان شربت ریحان و لیمو خواص شربت ریحان بنفش شربت ریحان سبز شربت ریحان نی نی سایت طرز تهیه شربت ریحان و نعنا شربت ریحان در طب سنتی avfj vdphk  How to prepare basil syrup

رنگ زیبا و طبیعی این شربت خوشمزه و خانگی شما را متحیر می کند این شربت ساده و فوری را درست کنید و از خوردن آن لذت ببرید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت ریحان بنفش با رنگ طبیعی و طعم فوق العاده در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای شربت ریحان
برگ ریحان بنفش تازه۲۰۰ گرم
آب جوش۴ لیوان
شکر۱ لیوان
آبلیموی تازه۳ قاشق غذاخوری
گلاب۱ قاشق غذاخوری
هل۲ عدد

طرز تهیه شربت ریحان

مرحله اول

برای درست کردن شربت ریحان خوشمزه در ابتدا ریحان ها را پاک کنید و برگ را از ساقه جدا نمایید سپس بشویید و اجازه دهید آب اضافه آن برود سپس در یک کاسه بزرگ بریزید و آب را به جوش برسانید و به ریحان ها بیافزایید.

مرحله دوم

در ادامه هل را به همراه شکر داخل کاسه بریزید و با یک بشقاب بزرگ روی درب کاسه را بپوشانید و برای ۲۰ دقیقه زمان دهید تا استراحت کند سپس درب ظرف را برداشته و ۳ قاشق آبلیموی تازه به آن می افزاییم آبلیمو باعث خوشرنگ تر شدن شربت می شود.

مرحله سوم

در ادامه گلاب را اضافه می کنیم و شربت را از صافی عبور می دهیم و در یخچال می گذاریم تا خنک شود سپس در لیوان های سرو می ریزیم و با برگ ریحان و برش لیمو تزیین می نماییم. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 16 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.