طرز تهیه چای آلبالو خوشمزه و مخصوص با خواص لاغری

طرز تهیه چای آلبالو

طرز تهیه چای آلبالوبهترین زمان خوردن چای آلبالو  طرز تهیه چای آلبالو خشک خواص چای آلبالو برای کبد طرز تهیه چای آلبالو در بارداری خواص چای آلبالو برای لاغر مضرات چای آلبالو  طرز تهیه چای البالو یخ زده kiraz çayı Cherry tea 櫻桃茶 Té de cereza ]hd Hgfhg,

آلبالو میوه خوشمزه و خوشرنگ فصل تابستان که در پخت مربا و ترشی تا غذاهای خانگی کاربرد دارد، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چای آلبالو خوشمزه و مخصوص با خواص لاغری در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای چای آلبالو
آلبالوی تازه۱ پیمانه
آب۲ پیمانه
عسل یا شکربه مقدار کافی

طرز تهیه چای آلبالو

مرحله اول

برای درست کردن چای آلبالو خوشمزه در ابتدا آلبالو تازه تهیه کنید و ساقه و برگ ها را جدا نموده و تمیز بشویید و اجازه دهید آب اضافه آن برود سپس در یک کتری کوچک از آلبالو ها بریزید و دو پیمانه آب به آن اضافه نمایید.

مرحله دوم

می توانید با توجه یه این که چند فنجان چای می خواهید مقدار آلبالو و آب را به همین نسبت کم یا زیاد کنید سپس کتری را روی حرارت متوسط اجاق گاز می گذاریم تا آب به جوش بیاید بعد از به جوش آمدن حرارت را ملایم کنید.

مرحله سوم

صبر کنید تا با حرارت کم برای یک ربع چای آلبالو به آرامی دم بکشد و رنگ بیاندازد در این مرحله می توانید در فنجان بریزید و با عسل یا شکر سرو نمایید و از این چای خوشمزه در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

طرز تهیه چای آلبالو بهترین زمان خوردن چای آلبالو  طرز تهیه چای آلبالو خشک خواص چای آلبالو برای کبد طرز تهیه چای آلبالو در بارداری خواص چای آلبالو برای لاغر مضرات چای آلبالو  طرز تهیه چای البالو یخ زده kiraz çayı Cherry tea 櫻桃茶 Té de cereza ]hd Hgfhg,

نکات چای آلبالو

چای آلبالو زود سر می رود مراقبت کنید تا چای سر نرود و به جای شکر از نبات هم می توانید استفاده کنید البته نبات را می توانید داخل چای در حال دم بیاندازید تا طعم شیرینی به چای دهد.

خواص چای آلبالو برای لاغری

آلبالو میوه ترش مزه و کم کالری است که باعث افزایش ادرار می شود این چای کمک می کند که سموم بدن دفع شوند و موجب کم شدن چربی دور شکم می شود بهتر است یک فنجان از این چای را قبل از غذا میل کنید تا اشتها را کم کند و احساس سیری به شما دهد. یک لیوان چای آلبالو کالری خیلی پایینی دارد.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در شنبه 10 تیر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.