طرز تهیه چای انار خوشرنگ و خوشمزه نوشیدنی شب یلدا

طرز تهیه چای انار

طرز تهیه چای انار خوشرنگ و خوشمزه نوشیدنی شب یلدا ]hd hkhv خاصیت چای انار  چای انار ترکی طرز تهیه دمنوش انار Pomegranate tea

چای انار یک چای خوشمزه و پر طرفدار است که می تواند در شب های سرد زمستان گرما بخش وجودتان باشد به ویژه در شب خاص و به یادماندنی یلدا یک نوشیدنی بی نظیر است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چای انار خوشرنگ و خوشمزه نوشیدنی شب یلدا در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای  ۴ نفر
 انار۱ عدد
 آب دو لیوان
 شکریک و نیم قاشق چای خوری

طرز تهیه چای انار

مرحله اول

برای درست کردن چای انار این چای خوش آب و رنگ و خوش طعم در ابتدا انار را بشویید و خشک کنید سپس برای دانه کردن انار از قسمت بالا یک برش دهید و پوست انار را بردارید و چند شیار عمودی روی پوست ایجاد نمایید.

مرحله  دوم

به کمک شیارها انار را باز کنید می توانید انار را برعکس در دست بگیرید و سپس با قاشق چوبی روی آن ضربه بزنید تا دانه های انار به راحتی خارج شوند یا این که انار را در دست گرفته و در ظرف آب دانه کنید.

طرز تهیه چای انار خوشرنگ و خوشمزه نوشیدنی شب یلدا ]hd hkhv خاصیت چای انار  چای انار ترکی طرز تهیه دمنوش انار Pomegranate tea

مرحله سوم

با روش دوم  آب انار نمی پاشد بعد از دانه کردن انار آن را درون قوری بریزید و شکر اضافه نمایید سپس درون قوری آب بریزید و آن را روی کتری قرار دهید و اجازه دهید تا دانه های انار برای ۴۰ دقیقه دم بکشد.

مرحله  چهارم

بعد از این زمان در فنجان بریزید برای شیرین کردن چای می توانید از عسل به جای شکر استفاده کنید چای انار خوشرنگ ما آماده سرو است در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببریید. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 30 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.