طرز تهیه کوکو کلم بروکلی با پنیر پیتزا خوشمزه و حرفه ای

طرز تهیه کوکو کلم بروکلی با پنیر پیتزا خوشمزه و حرفه ای

طرز تهیه کوکو کلم بروکلی با پنیر پیتزا کوکو کلم بروکلی در عین حال که یک غذای خوشمزه است دارای کالری کمی می …

طرز تهیه ته چین مرغ برای 4 نفر در قابلمه خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه ته چین مرغ برای 4 نفر در قابلمه خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه ته چین مرغ برای ۴ نفر ته چین مرغ یکی از مجلسی ترین و اصیل ترین غذاهای ایرانی است که هم …

طرز تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه کورن داگ پنیری خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه کورن داگ پنیری کورن داگ یک غذای خوشمزه و ساده فست فودی است که می توانید در منزل درست کنید این …

طرز تهیه سالاد پاستا

طرز تهیه سالاد پاستا طرز تهیه سالاد پاستا رستورانی طرز تهیه سالاد پاستا ساده طرز تهیه سالاد پاستا با مرغ طرز تهیه سالاد پاستا با کالباس طرز تهیه سالاد پاستا رژیمی طرز تهیه سالاد ماکارونی با ماکارونی رشته ای طرز تهیه سالاد ماکارونی با کاهو طرز تهیه سالاد پاستا با قارچ

سالاد پاستا یکی از خوشمزه ترین سالاد های جهان است که در سراسر دنیا تهیه می شود و طرفداران زیادی دارد این غذا به عنوان پیش غذا و حتی یک غذای کامل می تواند سرو شود به میز پذیرایی شما جلوه خاصی ببخشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد پاستا خوشمزه و خانگی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ماکارونی فرمی و خشک۳۰۰ گرم
هویج رنده شده۱ پیمانه
نخود فرنگی و ذرت پخته۱ پیمانه از هر کدام
خیار شور خرد شده۱ پیمانه
مرغ پخته شده۱۰۰ گرم
سس مایونز۱ پیمانه
ماست زده شده۱ پیمانه
آب لیموی ترشنصف پیمانه
سیر۲ حبه
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد پاستا

مرحله اول

برای تهیه سالاد پاستا ابتدا باید سینه مرغ را به همراه یک پیاز و دو حبه سیر و نمک و فلفل پخته ، سپس باید نخود فرنگی و ذرت را جداگانه بجوشانید تا بپزند.سپس در آبکش ریخته تا آب آنها گرفته شود و خنک شوند.

مرحله دوم

در این مرحله باید خیار شور ار با رنده درشت رنده کرده ، سپس یک هویج را پوست گرفته و بشویید و به اندازه درشت رنده کنید.اگر ریز خیار شور و هویج رنده شوند موقع سرو کردن زیر دندان می روند.

مرحله سوم

مرغ پخته شده را ریش ریش و یا مکعبی خرد کرده سپس قابلمه مناسبی را پر از آب کرده و روی اجاق قرار دهید و ماکارونی شکل را به همراه نمک برای مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه در آن بریزید تا روی حرارت بماند.

مرحله چهارم

وقتی که ماکارونی نرم شد باید آنها را آبکش کرده و مقداری آب روی آن بریزید تا نمک آن کمتر شود و به هم نچسبد.نکته مهم در دستور این غذا این است که در سالاد ماکارونی بهتر است ماکارونی بیشتر پخته شود تا وقتی سرد شد سفت نشود و مزه خامی ندهد.

مرحله پنجم

در این مرحله باید ذرت و نخود فرنگی و ماکاردونی را بعد از سرد شدن به آرامی با هم مخلوط کرده و برای تهیه سس هم باید سس مایونز را خوب بزنید و به آن ماست را اضافه کنید و نمک و فلفل سیاه و ابلیمو را هم اضافه کنید و خوب به هم بزنید.

مرحله ششم

در این مرحله سس را روی سالاد ریخته و آرام به هم بزنید تا ماکارونی ها خرد نشوند.بعد از تمام شدن کار سالاد را در ظرف مورد نظر خود یا قالب بریزید و در یخچال قرار دهید تا خنک شود و بعد از آن نوش جان کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 23 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.