طرز تهیه املت قارچ و گوجه فرنگی خوشمزه و مخصوص قهوه خانه

طرز تهیه املت قارچ

طرز تهیه املت قارچ و گوجه طرز تهیه املت قارچ و گوجه طرز تهیه املت قارچ و سیب زمینی طرز تهیه املت قارچ و پیاز طرز تهیه املت قارچ و فلفل دلمه املت قارچ ایرانی طرز تهیه املت قارچ ساده طرز تهیه املت قارچ و پنیر املت قارچ و گوجه بدون پنیر mantarlı omlet nasıl hazırlanır How to prepare mushroom omelette hlgj rhv]

املت یکی از غذاهای سریع و خوشمزه ایرانی است که با ترکیب مواد اولیه با سبزیجات مختلف هر بار می توانید طعم متفاوتی را تجربه کنید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت قارچ و گوجه فرنگی خوشمزه و مخصوص قهوه خانه ایی در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای ۴ نفر
قارچ خرد شده۲۰۰ گرم
گوجه فرنگی خرد شده۲ عدد
تخم مرغ۴ عدد
کره۳۰ گرم
جعفرینصف فنجان
پنیر رنده شده با رنده درشت۷۵ گرم

طرز تهیه املت قارچ

مرحله اول

برای درست کردن املت قارچ در ابتدا قارچ ها را تمیز می شوییم و روی تخته آشپزخانه اسلایس می کنیم سپس گوجه فرنگی های شسته شده را نیز روی تخته قرار داده و با کارد تیز خرد می کنیم در ادامه تابه را روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم.

مرحله دوم

۲۰ گرم از کره را داخل تابه داغ شده می ریزیم تا ذوب شود سپس قارچ را به همراه گوجه فرنگی داخل تابه می ریزیم برای حدود ۴ دقیقه تفت می دهیم تا پخته شوند در این مرحله تخم مرغ ها را در ظرفی می شکنیم و یک قاشق غذاخوری آب به آن ها می افزاییم.

مرحله سوم

تخم مرغ ها را با چنگال به آرامی می زنیم تا با هم مخلوط شوند سپس به آن نمک را به همراه فلفل، پنیر پیتزا، جعفری اضافه می کنیم و در انتها ترکیب قارچ و گوجه را به آن می افزاییم و با هم کاملا مخلوط می نماییم.

مرحله چهارم

بقیه کره را داخل تابه می ریزیم تا با دمای ملایم آب شود سپس ترکیب تخم مرغی را در تابه ریخته و کمی هم می زنیم و برای حدود ۵ دقیقه صبر می کنیم تا زیر آن کاملا پخته و طلایی گردد در ادامه آن را برمی گردانیم تا پشت املت نیز پخته شود.

مرحله پنجم

در این مرحله املت قارچ ما آماده است و می توانید آن را در ظرف بکشید و به همراه سبزی خوردن تازه سرو نمایید این غذای خوشمزه را در منزل آماده کنید و در کنار افراد خانواده نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 21 خرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.