طرز تهیه املت لقمه ای خوشمزه و مجلسی برای صبحانه

طرز تهیه املت لقمه ای

طرز تهیه املت لقمه ای خوشمزه و مجلسی برای صبحانه طرز تهیه املت حرفه ای  دانلود طرز تهیه املت  طرز تهیه املت برای ۲ نفر  طرز تهیه املت عراقی  طرز تهیه املت ترکیه ای  طرز تهیه املت برای ۴ نفر  طرز تهیه املت بندری  طرز تهیه املت اسپانیایی hlgj املت

املت گوجه فرنگی همیشه طرفداران ویژه ای داشته است مخصوصا روزهای تعطیل و برای وعده صبحانه، درست کردن یک املت خوشمزه و متفاوت انرژی خوبی به همه افراد خانواده می دهد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه املت لقمه ای خوشمزه و مجلسی برای صبحانه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
گوجه فرنگی۴ عدد درشت
تخم مرغ۲ عدد
پیازچهبه مقدار دلخواه
آرد۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
روغن و کرهبرای سرخ کردن

طرز تهیه املت لقمه ای

مرحله اول

برای درست کردن املت لقمه ای در ابتدا گوجه فرنگی های درشت را تمیز شسته و خشک می کنیم سپس روی تخته آشپزخانه به ضخامت یک و نیم سانت حلقه ای برش می زنیم.

مرحله دوم

داخل حلقه ها را با کمک یک قالب گرد یا یک استکان خارج می کنیم استکان را وسط حلقه گذاشته فشار می دهیم و حلقه را جدا می کنیم سپس پیازچه ها را ریز روی تخته خرد می کنیم.

مرحله سوم

وسط حلقه های گوجه را در ظرفی خرد می کنیم و پیازچه را به آن می افزاییم در ادامه دو عدد تخم مرغ را در ظرفی می شکنیم و هم می زنیم و نمک و فلفل را به همراه آرد اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

همه مواد تخم مرغی را با هم مخلوط می کنیم و هم می زنیم تا آرد در آن باز شود و گوله گوله نشود سپس به ظرف گوجه و پیازچه اضافه می کنیم با هم مخلوط کرده و کنار می گذاریم.

مرحله پنجم

روغن را در تابه می گذاریم تا گرم شود سپس کره را اضافه می کنیم تا در روغن آب شود وقتی کره و روغن خوب داغ شدند حلقه های گوجه فرنگی را در تابه می گذاریم و وسط آن ها را با مواد پر می کنیم.

طرز تهیه املت لقمه ای خوشمزه و مجلسی برای صبحانه طرز تهیه املت حرفه ای  دانلود طرز تهیه املت  طرز تهیه املت برای ۲ نفر  طرز تهیه املت عراقی  طرز تهیه املت ترکیه ای  طرز تهیه املت برای ۴ نفر  طرز تهیه املت بندری  طرز تهیه املت اسپانیایی

مرحله ششم

وقتی یک طرف حلقه ها سرخ شد بر می گردانیم تا طرف مقابل هم سرخ شود بعد از دو تا سه دقیقه املت لقمه ای خوشمزه ما آماده است در ظرف سرو بچینید و با جعفری خرد شده تزئین کنید.

مرحله هفتم

املت لقمه ای خوشمزه می تواند برای وعده صبحانه و یا میان وعده سرو شود این غذا را برای روزهای تعطیل به شما پیشنهاد می کنم تا با یک صبحانه مقوی یک روز عالی را شروع کنید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 29 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.