طرز تهیه چای به خوشرنگ و خوشمزه با هل و دارچین

طرز تهیه چای به

طرز تهیه چای به خوشرنگ و خوشمزه با هل و دارچین چای به برای چی خوبه  چای به و هل  چای به گرم است یا سرد   طرز تهیه چای به Quince fruit  ]hf fi 

به میوه خوشمزه و پرخاصیت پاییزی را می توانید به صورت چای درست کنید و از خواص بی نظیر آن ها بهره ببریید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه چای به خوشرنگ و خوشمزه با هل و دارچین در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای چای به
بهیک کیلو
آب جوشبه اندازه کافی
هل و دارجیندلخواه
عسل یا نباتبه اندازه کافی

طرز تهیه چای به

 

مرحله اول

برای درست کردن چای به ابتدا میوه به را تهیه کنید بهتر است که میوه کاملا سالم باشد به ها را تمیز بشویید می توانید از یک ابر نرم استفاده کنید و کرک های ریز روی آن ها را تمیز کنید.

مرحله دوم

بعد از شستن اجازه دهید آبش برود و با دستمال کاملا خشک کنید سپس روی تخته آشپزخانه قرار دهید و از وسط با یک کارد تیز نصف کنید و دانه های به را خارج کنید.

مرحله سوم

در این مرحله به را با کمک یک رنده درشت خرد کنید با رنده ریز هم می توانید این کار را انجام دهید اما با رنده درشت چای شما زیباتر می شود سپس آن ها را در یک سینی بزرگ بریزید.

مرحله چهارم

بهتر است به ها را طوری بریزید که روی هم انباشته نشوند سپس در مقابل نور خورشید قرار دهید تا خشک شوند یا این که از شوفاژ و بخاری استفاده کنید بعد از دو تا سه روز خشک می شوند.

مرحله پنجم

بعد از خشک شدن رنگ آن قهوه ای روشن می شود سپس در تابه ای ریخته و روی حرارت اجاق گاز مرتب هم می زنیم و تفت می دهم باید مراقب باشیم که نسوزد چون تلخ می شود.

مرحله ششم

بعد از تفت دادن رنگ چای به تیره تر می شود چای به آماده است در یک ظرف خشک و تمیز بریزید و نگهداری کنید این چای و دمنوش خوشمزه برای فصل پاییز و زمستان عالی است. نوش جان.

دم کردن چای به

برای دم کردن چای به در یک قوری شیشه ای یا چینی برای هر نفر یک قاشق مربا خوری از به خشک شده بریزید سپس روی آن به اندازه کافی آب جوش ریخته و از هل و دارچین به دلخواه استفاده کنید که طعم خوشمزه تری پیدا کند حدود ۱۵ دقیقه زمان لازم داریم تا چای دم بکشد سپس با عسل یا نبات سرو کنید می توانید برای طعم بهتر با توچه به ذائقه خود از لیمو یا زعفران نیز استفاده نمایید.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 7 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.