طرز تهیه شکلات گلاسه خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه شکلات گلاسه

طرز تهیه شکلات گلاسه خوشمزه و مجلسی طرز تهیه شیک شکلات  طرز تهیه شیک نوتلا  فرق گلاسه و شیک  میلک شیک شکلات  شکلات گلاسه به انگلیسی

شکلات گلاسه یک نوشیدنی خوشمزه و خاص برای کسانی است که طعم شکلات را دوست دارند این نوشیدنی خوشمزه را می توانید در مهمانی ها سرو کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شکلات گلاسه خوشمزه و مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای شکلات گلاسه
بستنی شکلاتییک دوم لیوان
خامه۲ قاشق غذاخوری
شیر کاکائو سردیک دوم لیوان
سس شکلات یا شکلات تخته ای آب شده۲ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو برای تزیینبه مقدار کافی

طرز تهیه شکلات گلاسه

مرحله اول

برای درست کردن شکلات گلاسه خوشمزه در ابتدا لیوان سرو را آماده کنید و دیواره های داخلی لیوان را با سس شکلات یا شکلاتی که با روش بن ماری آب کرده اید تزئین نمایید.

مرحله دوم

روش بن ماری به معنی این است که شکلات را مستقیم روی حرارت آب نمی کنیم بلکه ظرفی را روی بخار آب قرار می دهیم و شکلات را درون آن گذاشته تا با بخار آب ذوب شود.

مرحله سوم

شکلاتی را که روی لبه های لیوان ریخته ایم با چرخاندن به تمام نقاط لیوان می رسانیم تا تمام دیواره داخلی لیوان شکلاتی شود سپس بستنی شکلاتی را داخل لیوان می ریزیم.

مرحله چهارم

در انتها شیر کاکائو را روی بستنی می ریزیم و خامه را اضافه می کنیم و روی خامه را با پودر کاکائو به دلخواه تزئین می نماییم تا ظاهر زیباتری به شکلات گلاسه خود بدهید. نوش جان.

طرز تهیه شکلات گلاسه خوشمزه و مجلسی طرز تهیه شیک شکلات  طرز تهیه شیک نوتلا  فرق گلاسه و شیک  میلک شیک شکلات  شکلات گلاسه به انگلیسی

نکات شکلات گلاسه

می توانید زمانی که خامه را اضافه می کنید مقداری هم بستنی بیافزایید همین طور از بیسکویت های رولی و شکلانی برای زیباترشدن گلاسه خود استفاده نمایید.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 20 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.