طرز تهیه دمنوش تقویت کننده سیستم ایمنی بدن

دمنوش تقویت کننده سیستم ایمنی

طرز تهیه دمنوش تقویت کننده سیستم ایمنی بدن طرز تهیه معجون برای تقویت سیستم ایمنی بدن  بهترین داروی گیاهی تقویت سیستم ایمنی بدن  دمنوش تقویت سیستم ایمنی بدن  معجون تقویت سیستم ایمنی بدن   تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس   طرز تهیه معجون تقویتی بدن

در روزهای پاییزی که موج سرماخوردگی و بیماری های این چنین فراوان و شایع است استفاده از این دمنوش برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مفید خواهد بود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه دمنوش تقویت کننده سیستم ایمنی بدن در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای دمنوش
چای ترش۳ قاشق  غذاخوری
زنجبیل۴ تا ۵ تکه
چوب دارچین۴تا ۵ تکه

دمنوش تقویت کننده سیستم ایمنی

مرحله اول

برای درست گردن دمنوش تقویت کننده بدن ابتدا زنجبیل را به همراه چای ترش و چوب دارچین داخل یک قوری می ریزیم و روی آن آب جوش ریخته و روی بخار کتری برای ۲۰ دقیقه قرار می دهیم.

مرحله دوم

بعد از ۲۰ دقیقه که دم کشید در فنجان بریزید و با یک تکه نبات یا یک قاشق عسل میل کنید تا سیستم ایمنی قوی تری داشته باشید و در مقابل بیماری های شایع پاییزی بدن مقاومت بالاتری داشته باشد.

مرحله سوم

اگر زنجبیل تازه نداشتید می توانید از زنجبیل خشک شده هم استفاده نمایید در زمان دم کردن دمنوش حرارت  اجاق گاز را ملایم کنید تا به آرامی دم بکشد و آماده شود. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 9 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.