طرز تهیه شیک شکلات فندقی خوشمزه کافی شاپی

طرز تهیه شیک شکلات

طرز تهیه شیک شکلات فندقی خوشمزه کافی شاپی طرز تهیه شیک شکلات کافی شاپی طرز تهیه شیک شکلات و موز طرز تهیه شیک شکلات بدون بستنی طرز تهیه شیک شکلات با بستنی شکلاتی طرز تهیه شیک شکلات برای پنج نفر طرز تهیه شیک شکلات تلخ طرز تهیه شیک شکلات بدون مخلوط کن طرز تهیه ی شیک شکلاتی کلاسیک

شیک شکلات یک نوشیدنی فوق العاده خوشمزه برای دوست داران شکلات است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شیک شکلات فندفی خوشمزه کافی شاپی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم  برای شیک شکلاتی
بستنی شکلاتی۵۰۰گرم
دنت یا خامه شکلاتی۱ عدد
شیرنصف استکان
فندق تفت دادهبه اندازه کافی
شکلات تک تک۱عدد

طرز تهیه شیک شکلات

مرحله اول

فندق ها را می شکنیم و پوست نازک روی آنها را جدا می کنیم و آن ها را به دو نیم کرده و در تابه برای دو دقیقه تفت می دهیم سپس در ظرفی ریخته کنار می گذاریم تا خنک شوند.

مرحله دوم

تفت دادن فندق باعث می شود به شیک طعم خوبی بدهند سپس بستنی شکلاتی را به همراه دنت یا خامه شکلاتی و فندق بو داده و شکلات و شیر داخل مخلوط کن می ریزیم.

مرحله سوم

مخلوط کن را روشن می کنیم تا همه مواد کاملا با هم یکدست شوند سپس لیوان های سرو را از قبل داخل یخچال می گذاریم تا خنک شوند سپس با سس کاراملی آماده تزئین می کنیم.

مرحله چهارم

سس کارملی را می توانید از بالا به پایین بریزید یا این که به شکل زیگزاگی تزئین کنید این کار کاملا سلیقه ای است و بعد از آن شیک شکلاتی آماده شده را داخل لیوان می ریزیم.

مرحله پنجم

روی لیوان ها را با مقداری شکلات چیپسی و رول شکلاتی می توانید تزئین کنید و برای سرو در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید و در کنار خانواده میل کنید. نوش جان.

نکات شیک شکلاتی

حذف فندق

اگر طعم فندق را دوست ندارید می توانید آن را حذف کنید فندق خام را وقتی بو می دهیم طعم و مزه خوبی به شیک شکلاتی می دهد و این طعم متفاوت ارزش امتحان کردن دارد.

تزئین شیک

شیک را با هر چیزی که دوست دارید می توانید تزئین کنید و اجباری نیست که حتما از شکلات چیپسی استفاده نمایید می توانید ترافل بریزید یا از مدلهای مختلف شکلات های ریز استفاده نمایید.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 30 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.