طرز تهیه هات چاکلت خانگی خوشمزه به روش کافی شاپی

طرز تهیه هات چاکلت

طرز تهیه هات چاکلت خانگی خوشمزه به روش کافی شاپی طرز تهیه هات چاکلت با پودر هات چاکلت طرز تهیه هات چاکلت با آب جوش طرز تهیه هات چاکلت خانگی با پودر کاکائو طرز تهیه هات چاکلت حرفه ای طرز تهیه هات چاکلت با اسپرسوساز طرز تهیه هات چاکلت فندقی طرز تهیه هات چاکلت بادام زمینی طرز تهیه هات چاکلت با شیر و پودر کاکائو

به فصل پاییز نزدیک می شویم و خوردن یک نوشیدنی گرم خانگی می تواند حسابی حال افراد خانواده را خوب کند این هات چاکلت خانگی بسیار خوشمزه و دلپذیر است و حتما با یک بار امتحان به منو نوشیدنی های شما اضافه خواهد شد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه هات چاکلت خانگی خوشمزه به روش کافی شاپی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای هات چاکلت
شیر۳۵۰ میلی گرم یا ۱ و ۱/۲ لیوان
شکر۱ قاشق غذاخوری
نشاسته ذرت۱ قاشق غذاخوری
پودر کاکائو۲ قاشق غذاخوری
شکلات تلخ۴۰ گرم

طرز تهیه هات چاکلت

مرحله اول

برای درست کردن یک هات چاکلت خانگی در ابتدا در یک قابلمه کوچک یا شیرجوش شکر را به همراه پودر کاکائو می ریزیم و مخلوط می کنیم سپس نصف شیری را که داریم می افزاییم.

مرحله دوم

شیرجوش را روی حرارت ملایم اجاق گاز می گذاریم و مرتب هم می زنیم تا مواد کاملا با هم مخلوط شوند و داغ شوند نیازی به جوشیدن ندارند در هیچ کدام از مراحل آماده سازی لازم نیست بجوشند.

مرحله سوم

نشاسته را با بقیه شیر مخلوط می کنیم و به شیرجوش اضافه می نماییم و همچنان به هم زدن ادامه می دهیم تا زمانی که کناره ظرف حباب بزند و از آن بخار بلند شود.

مرحله چهارم

در این مرحله شکلات تخته ای را خرد می کنیم و به شیرجوش اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا مواد ته نگیرد و به غلظت مناسب برسد سپس از روی حرارت بر می داریم.

طرز تهیه هات چاکلت خانگی خوشمزه به روش کافی شاپی طرز تهیه هات چاکلت با پودر هات چاکلت طرز تهیه هات چاکلت با آب جوش طرز تهیه هات چاکلت خانگی با پودر کاکائو طرز تهیه هات چاکلت حرفه ای طرز تهیه هات چاکلت با اسپرسوساز طرز تهیه هات چاکلت فندقی طرز تهیه هات چاکلت بادام زمینی طرز تهیه هات چاکلت با شیر و پودر کاکائو ihj ]h;gj

مرحله پنجم

هات چاکلت خانگی ما آماده است در فنجان می ریزیم هم مقوی است و هم گرم و خوشمزه و دلچسب و برای روزهای سرد پاییزی که در پیش داریم یک گزینه عالی است. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 8 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.