طرز تهیه موهیتو و لیموناد گاز دار خوشمزه و خنک کافی شاپی

طرز تهیه موهیتو و لیموناد

طرز تهیه موهیتو و لیموناد گاز دار خوشمزه و خنک کافی شاپی طرز تهیه موهیتو تابستانی طرز تهیه موهیتو ساده و خوشمزه طرز تهیه موهیتو با آب گازدار طرز تهیه موهیتو با مخلوط کن طرز تهیه موهیتو رستورانی طرز تهیه موهیتو خانگی

در هوای گرم تابستان هیچ چیز مانند یک نوشیدنی خنک و گوارا نیست مثل لیموناد و موهیتو با طعم نعنا و آب گازدار، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه موهیتو و لیموناد خوشمزه و خنک کافی شاپی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم لیموناد
لیمو سنگی۲ عدد
عسل۱ قاشق غذاخوری
آب گازدار یا سون آپبه میزان کافی

 

مواد لازم موهیتو
لیمو سنگی۱ عدد
برگ نعنا۱۵ شاخه
عسل۱ قاشق غذاخوری
یخ۵ قاشق غذاخوری
آب گازدار یا سون آپبه میزان کافی

طرز تهیه موهیتو

مرحله اول

یرای نوشیدنی خنک موهیتو در ابتدا پوست یک عدد لیمو سنگی را می گیریم اگر نداشتید به جای لیمو سنگی از دو عدد لیمو سبز استفاده می کنیم و هسته ها ی آن را جدا می نماییم.

مرحله دوم

سفیدی های داخل لیمو را حتما بگیرید سپس داخل مخلوط کن یا میکسر می ریزیم و به آن عسل، یخ ، نعنا و چهار پنجم لیوان سرو آب گازدار یا سون آپ اضافه می نماییم .

مرحله سوم

دستگاه را روشن می کنیم تا کاملا میکس شوند سپس داخل لیوان سرو یخ و برش لیمو و برگ نعنا می ریزیم و مایع موهیتو را داخل لیوان سرو می ریزیم و با نعنا و برش نازک لیمو تزئین می کنیم.

مرحله چهارم

این نوشیدنی خوشمزه و خنک با طعم خاص و فوق العاده اش را می توانید در روزهای گرم تابستان سرو نمایید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

طرز تهیه موهیتو و لیموناد گاز دار خوشمزه و خنک کافی شاپی طرز تهیه لیموناد فرانسوی طرز تهیه لیموناد با شکر طرز تهیه لیموناد ترکیه طرز تهیه لیموناد بدون شکر طرز تهیه لیموناد نعنایی طرز تهیه لیموناد با سودا طرز تهیه لیموناد کافه ای طرز تهیه لیموناد با پوست لیمو

طرز تهیه لیموناد

مرحله اول

پوست دو عدد لیمو سنگی را با تمام سفیدی داخلش می گیریم اگر لیمو سنگی نداشتید از ۴ عدد لیمو سبز استفاده کنید لیموها را هسته گیری کنید و داخل مخلوط کن یا میکسر بریزید.

مرحله دوم

یک قاشق غذاخوری عسل به آن بیافزایید و به آن کمی آب گاز دار اضافه می کنیم و دستگاه را روشن کرده و مواد لیموناد را میکس می کنیم مواد لیموناد را بعد از میکس از صافی عبور می دهیم.

مرحله سوم

با قاشق کوچک روی صافی بکشید تا مایع لیموناد از تفاله آن جدا شود سپس برای تزئین لیوان سرو لبه آن را کمی مرطوب می کنیم و در مقداری شکر می زنیم مواد لیموناد را به آن اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

داخل لیوان یخ و برش لیمو و برگ نعنا می ریزیم و با آب گازدار پر می کنیم لیموناد خوشمزه و خنک ما آماده سرو است و می توانید در مهمانی ها سرو نمایید و لذت ببرید. نوش جان.

  کالری موهیتو

موهیتو معادل ۱۶۴ کیلو کالری انرژی دارد که ۱۲۰ کالری آن مربوط به شیرین کننده های آن است.

کالری لیموناد

لیموناد ۱۴ کیلو کالری انرژی دارد و البته استفاده از شیرین کننده ها کالری آن را افزایش می دهد.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 20 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.