طرز تهیه اسموتی هندوانه و توت فرنگی مجلسی با تخم شربتی

طرز تهیه اسموتی هندوانه و توت فرنگی

طرز تهیه اسموتی هندوانه و توت فرنگی مجلسی با تخم شربتی طرز تهیه اسموتی هندوانه و بستنی طرز تهیه اسموتی هندوانه ساده اسموتی هندوانه و نعناع طرز تهیه اسموتی هندوانه و لیمو طرز تهیه اسموتی هندوانه با شیر طرز تهیه اسموتی هندوانه با خامه طرز تهیه اسموتی هندوانه و طالبی اسموتی هندوانه و توت فرنگی hsl,jd j,j tvk'd , ikn,hki

در هوای گرم یک نوشیدنی خنک می تواند یک پیشنهاد جذاب باشد که از ترکیب چند میوه خوشمزه درست شده باشد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسموتی هندوانه و توت فرنگی مجلسی با تخم شربتی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم  اسموتی
هندوانه۵۰۰ گرم یخ زده
توت فرنگی۲۰۰ گرم
تخم شربتینصف استکان
 لیموترشآب نصف لیموترش
عسل۱ قاشق سوپ خوری

طرز تهیه اسموتی هندوانه

مرحله اول

برای درست کردن این اسموتی خوشمزه ابتدا یک هندوانه قرمز و شیرین را برش می زنیم و قاچ های هندوانه را پوست می کنیم و مکعبی خرد می کنیم و تخمه های هندوانه را خارج می کنیم.

مرحله دوم

توت فرنگی ها را شسته و می گذاریم آبش برود سپس برگش را جدا کرده و از وسط به دو نیم می کنیم هندوانه ها را در فریزر و توت فرنگی ها را در یخچال برای چند ساعت می گذاریم.

مرحله سوم

هندوانه و توت فرنگی ها را به اضافه تخم شربتی که از قبل با آب خیسانده ایم داخل مخلوط کن می ریزیم و نصف یک لیمو ترش را به همراه یک قاشق سوپ خوری عسل اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

سپس مخلوط کن را روشن می کنیم تا مواد کاملا با هم میکس و یکدست شوند مواد اسموتی آماده است برای سرو اسموتی یک لیوان برداشته و تخم شربتی که با شیر خیساندیم داخلش می ریزیم.

مرحله پنجم

سپس چند عدد توت فرنگی تازه را روی تخته آشپزخانه به شکل اسلایس های نازک برش می زنیم و روی تخم شربتی ها در پایین لیوان به دیواره تکیه می دهیم طوری که به لیوان بچسبد.

مرحله ششم

و با کمک قاشق غذاخوری اسموتی را به آرامی داخل لیوان می ریزیم که توت ها از دیواره لیوان جدا نشوند بعد از این که اسموتی روی توت فرنگی ها را گرفت بقیه اسموتی را به راحتی بریزید.

مرحله هفتم

نکته قابل توجه این است که لازم نیست قاشق، قاشق اسموتی را بریزید بلکه قاشق را روی لیوان کج بگیرید و اسموتی را با کمک آن به وسط لیوان هدایت کنید تا روی توت فرنگی ها را بگیرد.

مرحله هشتم

در آخر نی بگذارید و روی لیوان را با چند برگ نعنا تزئین کنید یا با کمک یک برش هندوانه یا توت فرنگی لیوان را تزئین نمایید و برای مهمانی ها سرو کنید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 24 خرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.