طرز تهیه کوکو نودالیت خوشمزه و حرفه ای مرحله به مرحله

طرز تهیه کوکو نودالیت خوشمزه و حرفه ای مرحله به مرحله

طرز تهیه کوکو نودالیت کوکو نودالیت یکی از خوشمزه ترین کوکوها می باشد که اگر به نودالیت علاقه داشته باشید می تواند غذای مورد …

طرز تهیه کوکو دو رنگ خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه کوکو دو رنگ خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه کوکو دو رنگ کوکو دو رنگ هم از نظر مزه و هم از نظر ظاهر جزو بهترین کوکوها می باشد و مناسب …

طرز تهیه آبگوشت خانگی ساده برای 4 نفر

طرز تهیه آبگوشت خانگی ساده برای 4 نفر

طرز تهیه آبگوشت خانگی آبگوشت یکی از خوشمزه ترین غذاهای ایرانی است که در طعم رقیب قورمه سبزی برای بهترین بودن است، برای مشاهده …

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز طرز تهیه سالاد لوبیا سبز و مرغ سالاد لوبیا سبز و سیب زمینی سالاد روسی با لوبیا سبز سالاد لوبیا سبز فرانسوی سالاد لوبیا سبز با سرکه سالاد لوبیا سبز رژیمی سالاد فصل لوبیا سبز سالاد لوبیا سبز و پیاز

سالاد لوبیا سبز یکی از سالاد های خوشمزه و مقوی است که توصیه می کنیم حتما درست کنید و میل کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لوبیا سبز در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا سبز۵۰۰ گرم
پیاز قرمز۱ عدد کوچک
روغن زیتون۳ قاشق غذاخوری
سرکه بالزامیک۲ قاشق غذاخوری
گردوی خرد شدهیک سوم پیمانه
گوجه گیلاسی۷ عدد
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز

مرحله اول

برای تهیه سالاد لوبیا سبز ابتدا باید یک قابلمه را پر از آب کنید و روی شعله بگذارید تا جوش بیاید.تا آب در قابلمه به جوش بیاید پیاز را پوست گرفته و ریز خرد کنید تا در زمان صرفه جویی کنید.

مرحله دوم

در این مرحله باید لوبیا سبز را پاک کنید و خرد کنید.توجه داشته باشید که در این سالاد لوبیا سبز را با ابعاذ بزرگ در حدود هفت یا هشت سانت خرد کنید و در ظرفی کنار بگذارید.

مرحله سوم

وقتی که آب جوش آمد باید سریع لوبیا سبز را داخل قابلمه بریزیدو نکته مهم در این مرحله این است که نباید لوبیاها زیاد پخته شوند و بعد از ۲–۳ دقیقه که در آب جوش بودند آنها را آبکش کنید.

مرحله چهارم

بعد از پخته شدن رنگ لوبیا کمتر می شود و به همین دلیل سریع خارج می کنیم تا فقط کمی پخته شود و سبز و ترد باقی بماند و سریع در کاسه یخ می کنیم تا رنگ آن سبز بماند و بعد از خنک شدن آبکش کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله باید یک ظرف انتخاب کنید و لوبیا سبز و پیاز خرد شده را داخل آن قرار دهید.سپس باید روغن زیتون را روی انها بریزید و خوب زیر و رو کنید تا کاملا به روغن زیتون آغشته شوند.

مرحله ششم

در این مرحله باید سرکه بالزامیک را اضافه کنید. به مقدار کافی نمک و فلفل بپاشید و در آخر هم گردوی خرد شده را روی آنها بریزید.سالاد شما اماده است و می توانید آن را نوش جان کنید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 3 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.