طرز تهیه سالاد لاغری خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد لاغری

طرز تهیه سالاد لاغری

سالاد لاغری و رژیمی امروزه طرفداران زیادی دارد و ما در این مطلب سالاد لاغری مرغ را برای شما آموزش می دهیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لاغری در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد
پیاز۱ عدد متوسط
کاهو۴ برگ
آبلیمو و جعفری و سس کچاپ و روغن زیتون و ارده۱ قاشق غذاخوری از هر کدام
گوجه گیلاسی۵ عدد
پابریکانصف قاشق چای خوری
فلفل برای سسنصف قاشق چای خوری
نمک و فلفل سیاه و آویشنبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد لاغری

مرحله اول

برای تهیه سالاد لاغری در قدم اول باید به سراغ مرغ بروید و آن را مزه دار کنید چرا که تمام مزه این سالاد به سینه مرغ است و بدون مزه دار کردن سینه مرغ سالاد شما کمی بی مزه خواهد شد.

مرحله دوم

در این مرحله باید سینه مرغ را با نمک و پابریکا و آویشن و آبلیمو و سس کچاپ و روغن زیتون در یک ظرف بریزید و به هم زده تا کاملا مرغ در مواد شما آمیخته شود و بعد از دو ساعت مزه دار شود.

مرحله سوم

در این مرحله یک کاغد روغنی کف سیین فر بیندازید تا مواد به سینی نچسبند.سپس باید سینه مرغ را در دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید و بعد از آن از فر خارج کنید.

مرحله چهارم

توجه داشته باشید که دستور اصلی سالاد این است که مرغ در این سالاد باید گریل شود که اکز امکان آن را دارید حتما مرغ را گریل کنید.کاهو را شسته و آب اضافی را خارج کنید و برش دهید و ته ظرف را پر از کاهو کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله باید گوجه های گیلاسی را برش داده و روی کاهو گذاشته و خیار شور را شسته و نصف کنید و آن را هم روی کاهو قرار دهید.پیاز هم خلالی شده و در وسط ظرف قرار می گیرد

مرحله ششم

در این مرجله خیلی سریع جعفری را خرد کنید و سینه مرغ را اریب برش داده و روی سالاد قرار دهید و روی آن جعفری بپاشید.سپس کمی نمک و آویشن و یک قاشق آب و ارده و فلفل را مخلوط کرده و سس درست کنید و سالاد را با سس خود میل نمایید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 2 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.