طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز

سالاد لوبیا قرمز یکی از سالادهای خوشمزه و درجه یک است که علاوه بر طعم خوب دارای ظاهری فوق العاده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
ذرت۳ عدد
گوجه گیلاسی۴۰۰ گرم
کاهو۲ دسته
لوبیا قرمز۴۰۰ گرم
پیاز۱ عدد کوچک
گشنیز خرد شدهنصف پیمانه
لیمو ترش۱ عدد
عسل۱ قاشق چای خوری
روغن زیتونیک سوم پیمانه

طرز تهیه سالاد لوبیا قرمز

مرحله اول

برای تهیه سالاد لوبیا قرمز ابتدا باید لوبیا قرمز را ۲۴ ساعت قبل از تهیه سالاد در آب بخیسانید و هر سه ساعت یک بار آیب آن را عوض کنید تا نفخ ناشی از آن از بین برود و زودتر هم پخته شود.

مرحله دوم

در این مرحله باید لوبیا قرمز و ذرت را در قابلمه های مجزا به همراه آب روی حرارت قرار دهید و آبپز کنید.البته برای اینکه زمان تهیه سالاد را کاهش دهید می توانید از کنسروهای آنها نیز استفاده کنید.

مرحبه سوم

در این مرحله باید گشنیز و کاهو را شسته و آبکش کنید و ریز خرد کنید.پیاز را نیز پوست گرفته و نگینی خرد کنید و گوجه گیلاسی را از وسط نصف کنید و در ظرفی کنار بگذارید تا موقع تهیه سالاد استفاده کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید سس سالاد را تهیه کنید ، برای این منظور می توانید یک کاسه کوچک برداشته و عسل را به همراه روغن زیتون و آبلیمو با هم مخلوط کنید و خوب به هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله پنجم

در این مرحله باید یک ظرف مناسب انتخاب کنید تا سالاد را در آن درست کنید.در قدم اول باید لوبیا قرمز و ذرت را در ظرف بریزید و گشنیز و کاهوی خرد شده را نیز به آن اضافه کنید.

مرحله ششم

در این مرحله پیاز و گوجه گیلاسی را به ظرف اصلی اضافه کنید و مواد سالاد را به هم بزنید و سپس سس را به سالاد اضافه کنید و خوب سالاد را به هم بزنید و در آخر با جعفری تزیین کنید و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.