طرز تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی

طرز تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی

سالاد لوبیا چشم بلبلی یکی از سالاد های خاص و خوشمزه است و برای کسانی که دنبال تنوع غذایی هستند یک ایده عالی است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا چشم بلبلی۳۰۰ گرم
پیاز۲ عدد متوسط
ذرت۱۵۰ گرم
گوجه فرنگی۲ عدد متوسط
جعفری و شوید۲۵۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد متوسط
سیر۲ حبه
سرکه بالزامیک۲ قاشق غذاخوری
نارنج۱ عدد بزرگ
روغن زیتون۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی

مرحله اول

برای تهیه سالاد لوبیا چشم بلبلی اولین کار این است که یک روز قبل از درست کردن سالاد باید لوبیا چشم بلبلی را در آب بخیسانید و هر سه ساعت یک بار هم آب آن را عوض کنید تا نفخ ناشی از خوردن لوبیا از بین برود.

مرحله دوم

سپس یک قابلمه مناسب انتخاب کنید و درون آن آب بریزید و لوبیا را درون آن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا آرام آرام لوبیای شما پخته شود.خیساندن لوبیا زمان پخت لوبیا را کمتر از حالت عادی می کند.

مرحله سوم

در این مرحله باید سبزیجات معطر سالاد را تهیه کنید.جعفری و شوید را پاک کنید و بشویید.سپس در صافی قرار دهید دهید تا آب اضافی آنها گرفته شود و بعد از آن ساطوری ریز خرد کنید.

مرحله چهارم

گوجه فرنگی را شسته و ریز خرد کنید ، سپس پیاز را پوست بگیرید و به صورت نگینی خرد کنید.حالا باید فلفل دلمه ای و سیر را هم به ابعادی که دوست دارید خرد کنید و کنار بگذارید.

مرحله پنجم

برای اینکه سالاد شما زیباتر شود بهتر است همه مواد را به صورت نگینی خرد کنید.ظرف مناسبی بردارید و لوبیای پخته شده را درون آن بریزید و گوجه فرنگی و پیاز را نیز اضافه کنید.

مرحله ششم

حالا وقت ان است که ذرت و شوید و جعفری را اضافه کرده و فلفل دلمه ای و سیر را هم اضافه کنید و مواد سالاد را به هم بزنید.سپس نمک و فلفل سیاه و روغن زیتون و سرکه بالزامیک را اضافه کنید و با ریختن آب نارنج سالاد شما اماده یم شود.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 29 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.