طرز تهیه سالاد گل کلم و انار خوشمزه و خانگی مرحله به مرحل

طرز تهیه سالاد گل کلم

طرز تهیه سالاد گل کلم طرز تهیه سالاد گل کلم و انار طرز تهیه سالاد گل کلم با مرغ طرز تهیه سالاد گل کلم با کشمش طرز تهیه سالاد گل کلم مجلسی طرز تهیه سالاد گل کلم و شوید طرز تهیه سالاد گل کلم و بروکلی طرز تهیه سالاد گل کلم با گوجه فرنگی سالاد گل کلم و کاهو

سالاد گلم کلم و انار یکی از خوشمزه ترین و ترکیبی ترین سالاد ها می باشد که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد گل کلم در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
انار دان شده۱ پیمانه
گل کلمنصف یک گل کلم
کلم بروکلینصف یک کلم بروکلی
سس مایونز۴ قاشق غذاخوری
آب لیمو ترش۱ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد گل کلم

مرحله اول

برای تهیه سالاد گل کلم و انار ابتدا باید گل کلم و بروکلی را خرد کنید و بعد از خرد کردن بشویید.اگر دوست دارید کلم ها را خام میل کنید باید در آبکش قرار دهید تا آب اضافی آنها گرفته شود.

مرحله دوم

معمولا کلم ها در این سالاد پخته می شوند.به این صورت که یک قابلمه آب جوش بردارید و نمک درون ان بریزید و کلم ها را یک ربع ساعت در آب جوش قرار دهید و بعد از ان آبکش کنید و اجازه دهید تا خشک شوند.

مرحله سوم

یک کاسه بزرگ انتخاب کنید و کلم و گل کلم را نیز درون آن بریزید.حالا وقت آن است که اناز را دان کنید و بعد از دان کردن انار را نیز به ظرفی که کلم ها را ریخته اید باید اضافه کنید.

مرحله چهارم

یک ظرف انتخاب کنید تا درون ان سس سالاد را درست کنید.در این مرحله باید سس مایونز را با آب لیمو ترش و روغن زیتون درون ظرف ریخته و مواد داخل ظرف را آنقدر به هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

مرحله پنجم

در ادامه باید به سسی که تهیه کرده اید نمک و فلفل سیاه بزنید و باز هم مواد را به هم بزنید تا کاملا یکدست شود.می توانید برای بهتر شدن کیفیت سس آن را نیم ساعت در یخچال قرار دهید.

مرحله ششم

حالا باید سس را آرام آرام روی سالاد بریزید و مواد سالاد را به هم بزنید تا با هم ترکیب شوند.روی ظرف را سلفون کشیده و نیم ساعت درون یخچال قرار دهید تا مواد سالاد به خورد هم بروند و بعد از آن نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 29 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.