طرز تهیه سالاد صبحانه خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد صبحانه

طرز تهیه سالاد صبحانه طرز تهیه سالاد اسمارت طرز تهیه سالاد سزار طرز تهیه سالاد ماکارونی طرز تهیه سالاد کاهو طرز تهیه سالاد فصل طرز تهیه سالاد اندونزی طرز تهیه سالاد ساده و خوشمزه برای مهمانی سالاد اسمارت چیست

سالاد صبحانه یکی از سالاد های خوشمزه و حرفه ای است که برخلاف سالاد های دیگر در صبح سرو می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد صبحانه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
بیکن دودی۱۰۰ گرم
پنیر پارمیسان۶۰ گرم
جوانه گندم۸۰ گرم
شاهی۱۰ برگ
نان کروتان۲ تست بزرگ
کاهو فرانسویچند برگ
پودر سیر۱ قاشق چای خوری
پودر اویشننصف قاشق چای خوری
گوجه گیلاسی۳ عدد
جعفری۱ قاشق غذاخوری
سس خردلیک قاشق چای خوری
روغن زیتونبه مقدار لازم
سرکه۲ قاشق غذاخوری
خامهیک چهارم فنجان
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد صبحانه

مرحله اول

برای تهیه سالاد صبحانه ابتدا دو عدد نان را به ابعاد دو در دو برش داده و کاغذ روغنی را در سینی فر قرار دهید.نان ها را در ظرفی بریزید و مقداری کره یا روغن زیتون روی آنها اسپری کنید.کمی نمک، فلفل سیاه، آویشن و پودر سیر پاشیده و جعفری ریز شده را به آن اضافه کنید.

مرحله دوم

جعفری باید کم باشد چرا که اگر زیاد باشد می سوزد.درجه فر ملایم باشد و تا زمانی که نان ها برشته نشده و حالت تردی به خود نگرفته اند نباید از فر خارج کنید.بعد از آن تقریبا نان شما برای سالاد اماده شده است.

مرحله سوم

حالا باید سس سالاد را تهیه کنید.برای تهیه سالاد یک قاشق چای خوری سس خردل را با یک چهارم روغن زیتون خوب به هم بزنید و بعد از آن دو قاشق سرکه اضافه کنید و مواد سس را خوب به هم بزنید.

مرحله چهارم

در این مرحله به سس بالا یک چهارم پیمانه خامه اضافه کنید و مواد سس را خوب به هم بزنید و برای چند دقیقه سس ایجاد شده را در یخچال قرار دهید تا کاملا خودش را بگیرید و اماده شود.

مرحله پنجم

در این مرحله کاهو را بشویید و خرد کنید.بیکن را هم باید خرد کنید و در تابه کمی تفت دهید تا برشته شود.گوجه های گیلاسی را هم از وسط نصف کنید و برگ های شاهی را هم از ساقه جدا کنید.

مرحله ششم

در این مرحله باید مواد آماده شده را در یک کاسه بزرگ بریزید و جوانه گندم و نان کروتان را نیز اضافه کنید و بعد از ان روی آن سس و پنیر را بریزید.سپس سالاد را در ظرف مورد نظر خود بریزید و سرو کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 20 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.