طرز تهیه سالاد چغندر خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد چغندر

طرز تهیه سالاد چغندر طرز تهیه ی سالاد لبو و کلم قرمز طرز تهیه سالاد ماکارونی با لبو طرز تهیه سس چغندر سالاد انار و لبو و گل کلم سالاد چغندر و ماست سالاد چغندر قرمز سالاد لبو و کاهو سالاد لبو با مرغ

سالاد چغندر یکی از سالاد های خوشمزه و بی نظیر به خصوص در فصل زمستان است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد چغندر در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
چغندر۴ عدد
تخم مرغ۳ عدد
پیازچه۵۰ گرم
خیارشور۳ عدد
مایونز۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد چغندر

مرحله اول

برای تهیه سالاد چغندر ابتدا باید چغندر ها را بشویید و در یک قابلمه بریزید و یک و نیم پیمانه آب هم به قابلمه اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا چغندر آرام آرام پخته شود.

مرحله دوم

در این مرحله باید تخم مرغ ها را آبپز کنید.به این صورت که تخم مرغ را در یک قابلمه بریزید و مقداری آب روی آن بریزید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا آرام آرام پخته شود.

مرحله سوم

در این مرحله چغندر ها را که کمی خنک شده اند را روی تخته به صورت نگینی خرد کنید و کنار بگذارید.خیار شور را هم به همین روش باید نگینی خرد کنید و کنار بگذارید تا به وقتش به سالاد اضافه کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله تخم مرغ هایی را که در مرحله دوم آبپز کرده بودید را نگینی خرد کنید و کنار بگذارید و سپس به سراغ پیازچه رفته و آن را ساطوری خرد کنید و کنار بگذارید تا در تهیه سالاد از آن استفاده کنید.

مرحله پنجم

یک کاسه بزرگ بردارید و تمام مواد خرد شده در مراحل قبل را درون آن بریزید و سس مایونز را نیز به سالاد اضافه کنید.مواد سالاد را به هم بزنید تا تمام جاهای سالاد سس مالی شود.

مرحله ششم

سالاد شما تقریبا آماده است و می توانید برای نیم ساعت سلفون بکشید و در یخچال قرار دهید.سپس می توانید با چند برگ جعفری و نخود فرنگی و پیازچه ساطوری شده خیلی خوب تزیین نمایید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 26 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.