طرز تهیه سالاد جوانه گندم خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد جوانه گندم

طرز تهیه سالاد جوانه گندم طرز تهیه سالاد کاهو و جوانه گندم طرز تهیه سالاد جوانه گندم برای چاقی صورت طرز تهیه پودر جوانه گندم برای کودک طرز تهیه روغن جوانه گندم طرز تهیه انواع سالاد سالاد جوانه گندم با سس طرز تهیه سالاد سزار با جوانه گندم سالاد کاهو و جوانه گندم برای چاقی صورت

سالاد جوانه گندم یکی از سالاد های بسیار مفید و مقوی به خصوص برای بیماران است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد جوانه گندم در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
جوانه گندم۱ فنجان
لوبیا سبزنصف فنجان
ذرت پخته شدهنصف فنجان
خیار شور کوچک۴ عدد
جعفری تازه۲ قاشق غذاخوری
گردوی خرد شده۲ قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی۴ عدد کوچک
پیازچه۶ عدد
زیتون سبزنصف فنجان
سبزیجات خشک معطر۱ قاشق غذاخوری
آب لیمو تازه۲ تا ۴ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد جوانه گندم

مرحله اول

برای تهیه سالاد جوانه گندم در اولین قدم باید لوبیا سبز و ذرت را با مقداری نمک در قابلمه بریزید و آب روی آن بریزید و اجازه دهید تا پخته شود ، سپس آنها را از ظرف بیرون بیاورید تا کاملا سرد شوند.

مرحله دوم

در این مرحله جعفری را شسته و خشک کنید و به اندازه ای که مدنظرتان است خرد کنید ، سپس همین کار را برای گوجه فرنگی و خیار شور و پیازچه انجام دهید و به اندازه دلخواه خرد کنید.

مرحله سوم

در این مرحله باید هسته زیتون را خارج کنید و ذرت را به قابلمه اصلی اضافه کنید و در مرحله بعد باید لوبیا سبز را اضافه کنید و بعد از آن زیتون و جوانه گندم را نیز اضافه کنید و مواد را خوب با هم تزکیب کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید نمک و فلفل سالاد را اضافه کنید و بعد از آن سبزیجات معطر و آبلیموی تازه را اضافه کنید و در انتها هم روغن زیتون را اضافه کنید و مواد را خوب به هم بزنید تا کاملا به خورد هم بروند.

مرحله پنجم

سالاد شما تقریبا آماده شده است ولی قبل از سرو کردن باید حتما در ظرف در دار یا سلفون کشیده قرار دهید و یک ساعت در یخچال قرار دهید و بعد از ۱ ساعت در ظرف مورد نظر خود بریزید و نوش جان کنید.

مرحله ششم

این مرحله کاملا اختیاری است و نکته این است که در تهیه این سالاد بهتر است از آبلیمو تازه استفاده کنید ولی اگر آبلیموی تازه در دسترس نبود می توانید از سرکه بالزامکیک نیز بهره بگیرید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 24 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.