طرز تهیه سالاد جدید خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد جدید

طرز تهیه سالاد جدید

سالاد جدید درست کردن تقریبا دغدغه خیلی از خانم ها به خصوص در مجالس و مهمانی ها است که در این مطلب سالاد جدید روسی را به شما آموزش می دهیم، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد جدید در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
هویج۱ عدد متوسط
کالباس۵۰۰ گرم
خیار شور۲۵۰ گرم
سیب زمینی۵۰۰ گرم
نخود فرنگی۲ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
شوید و سس مایونزبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد جدید

مرحله اول

برای تهیه سالاد جدید روسی ابتدا باید سیب زمینی ها را شسته و در یک قابلمه بریزید و روی آن آب بریزید تا سیب زمینی ها کاملا زیر آب بمانند و بعد از آن روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا کم کم پخته شوند.

مرحله دوم

بعد از اینکه سیب زمینی ها پخته شدند باید از آب خارج کنید و بعد از آن پوست آنها را بگیرید و به صورت مربع های کوچک که نه خیلی ریز باشد و نه خیلی درشت خرد کنید و در یک کاسه جداگانه بریزید.

مرحله سوم

در این مرحله باید کالباس ها را به صورت نگینی خرد کنید و به کاسه ای که در آن مربع های سیب زمینی را ریخته اید اضافه کنید.سپس خیار شور ها را نیز خرد کنید و به کاسه مواد اضافه کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله نخود فرنگی پخته را به ظرف اضافه کنید و سپس نوبت هویج است که به دو صورت خام و پخته می توانید اضافه کنید.اگر خام است باید رنده کنید و اگر پخته است به صورت نگینی خرد کنید و در سالاد بریزید.

مرحله پنجم

در این مرحله باید در یک کاسه سس مایونز بریزید و با چنگال خوب آن را به هم بزنید.در نهایت هم نمک و فلفل سیاه سالاد را اضافه کنید و کمی باز مواد را به هم بزنید تا کاملا یکدست شود.

مرحله ششم

در این مرحله سس را به سالاد اصلی اضافه کنید و به هم بزنید و سالاد را به ظرف سرو منتقل کنید.در انتها روی سالاد کمی شوید خشک بریزید و ظرف را در یخچال قرار دهید تا کاملا سس به خورد سالاد برود و بعد از آن نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 26 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.