طرز تهیه سالاد چوپان خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد چوپان خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد چوپان سالاد چوپان یکی از سالاد های خوشمزه است که توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید، برای مشاهده آموزش …

طرز تهیه کمپیر سیب زمینی خوشمزه استانبول

طرز تهیه کمپیر سیب زمینی خوشمزه استانبول

طرز تهیه کمپیر سیب زمینی کمپیر یک غذای خوشمزه و خیایانی ترکیه ای است که در ایران هم خیلی طرفدار پیدا کرده است، …

طرز تهیه ته چین مرغ برای 4 نفر در قابلمه خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه ته چین مرغ برای 4 نفر در قابلمه خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه ته چین مرغ برای ۴ نفر ته چین مرغ یکی از مجلسی ترین و اصیل ترین غذاهای ایرانی است که هم …

طرز تهیه سالاد جوانه ماش

طرز تهیه سالاد جوانه ماش

سالاد جوانه ماش یکی از سالاد های خوشمزه و بسیار مقوی است که برای سالمندان و کودکان به خصوص خیلی مفید است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد جوانه ماش در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
جوانه ماش۱ پیمانه
سیب زمینی۴ عدد متوسط
هویج۳ عدد متوسط
خیار شور۱۰۰ گرم
لوبیا چشم بلبلی۱ پیمانه
آبلیموکمی
ماست۴ قاشق غذا خوری
نمک و فلفلبه مقدار کافی

طرز تهیه سالاد جوانه ماش

مرحله اول

برای تهیه سالاد جوانه ماش از کالباس و سس مایونز استفاده نمی کنیم تا بتوانید برای کسانی که دنیال سالاد گیاهی و رژیمی هستند استفاده کنید.پس توجه داشته باشید که می توانید خودتان به دلخواه این مواد را اضافه کنید.

مرحله دوم

در این مرحله سیب زمینی را بشویید و یک قابلمه برداشته و در آن آب بریزید و سیب زمینی را در قابلمه قرار داده و سیب زمینی باید زیر آب باشد و روی اجاق قرار دهید تا سیب زمینی آب پز شود.

مرحله سوم

در این مرحله هویج را بشویید و یک قابلمه برداشته و در آن آب بریزید و هویج را در قابلمه قرار داده و هویج باید زیر آب باشد و روی اجاق قرار دهید تا هویج آب پز شود و از آب خارج کنید تا در مراحل بعدی اضافه شود.

مرحه چهارم

در این مرحله باید لوبیا چشم بلیلی را نیز مانند بالا آب پز کنید و سیب زمینی های آب پز شده را پوست بگیرید و رنده کنید و در مرحله بعد باید هویج را هم رنده کنید و کنار بگذارید.

مرحله پنجم

در این مرحله سیب زمینی، هویچ، لوبیای پخته شده، خیار شور ریز شده، ماست، نمک، فلفل و آبلیمو را با هم ترکیب کنید و در انتها جوانه ماش را هم اضافه کنید و سالاد را زیاد هم نزنید که جوانه ها نرم نشوند.

مرحله ششم

در این مرحله سالاد را در ظرف مورد نظر خود بریزید و با ته قاشق صاف کنید و برای این کار می توانید از ماست هم استفاده کنید.در انتها با مقداری هویج و خیار شور و جوانه ماش تزیین کنید و نوش جان کنید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.