طرز تهیه سالاد کیل خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد کیل خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد کیل سالاد کیل یکی از سالاد های خوشمزه و بسیار زیبا است که می تواند زیبایی بخش مجالس و مهمانی های …

طرز تهیه بورک تابه ای خوشمزه و ساده بدون فر روی اجاق گاز

طرز تهیه بورک تابه ای خوشمزه و ساده بدون فر روی اجاق گاز

طرز تهیه بورک تابه ای این غذای خوشمزه را می توانید برای وعده شام یا ناهار مانند کوکو درست کنید و از خوردن …

طرز تهیه قارچ و پیاز سوخاری خوشمزه و پفکی

طرز تهیه قارچ و پیاز سوخاری خوشمزه و پفکی

طرز تهیه قارچ و پیاز سوخاری قارچ و پیاز سوخاری یک میان وعده خوشمزه برای بچه هاست که بسیار پرطرفدار است و می توانید …

طرز تهیه سالاد پیازچه

طرز تهیه سالاد پیازچه طرز تهیه سالاد پیازچه با مرغ طرز تهیه سالاد پیازچه و سیب زمینی طرز تهیه سالاد پیازچه و شوید طرز تهیه سالاد پیازچه مجلسی طرز تهیه سالاد سیب زمینی طرز تهیه سالاد سیب زمینی ساده طرز تهیه سالاد ماست و شوید طرز تهیه سالاد سیب زمینی یونانی

سالاد پیازچه یکی از سالاد بسیار خوشمزه و خاص است که به شما توصیه می کنیم حتما طعم آن را بچشید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد پیازچه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سب زمینی۳ عدد متوسط
پیازچه ساطوری شدهیک و نیم پیمانه
سس مایونزیه چهارم پیمانه
نمک و فلفلبه مقدار لازم
آبلیمو۲ تا ۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد پیازچه

مرحله اول

برای تهیه سالاد پیازچه ابتدا باید سیب زمینی ها را بشویید و در یک قابلمه بیندازید و آب درون قابلمه بریزید تا روی سیب زمینی را بپوشاند ، سپس روی اجاق قرار دهید و صبر کنید تا سیب زمینی پخته شود.

مرحله دوم

در زمانی که سیب زمینی در حال پختن است برای اطمینان از پختن سیب زمینی از چنگال استفاده کنید و اگر چنگال راحت در سیب زمینی فرو رفت یعنی پخته است و مدت زمان پختن سیب زمینی حدود یک ساعت است.

مرحله سوم

بعد از اینکه سیب زمینی پخت باید اجازه دهید تا کاملا سرد شود و بعد از آن پوست سیب زمینی خود را بگیرید.سپس یک ظرف بردارید و سیب زمینی را با رنده ریز به خوبی رنده کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید پیازچه را پاک کنید و این کار را طوری انجام دهید که قسمت های سبز و نازک پیازچه بماند.سپس پیازچه را شسته و در آبکش بریزید و صبر کنید تا آب آن کاملا گرفته شود.

مرحله پنجم

بعد از اینکه آب پیازچه کاملا گرفته شد آن را روی تخته بریزید و ساطوری خرد کنید و در ادامه سیب زمینی رنده شده را به آن اضافه کنید.سیب زمینی رنده شده و پیازچه خرد شده را خوب با هم مخلوط کنید.

مرحله ششم

در این مرحله کمی از سس مایونز را کنار بگذارید و باقی مانده آن را با نمک و فلفل و آبلیمو ترکیب کنید و روی سالاد پیازچه بریزید.سالاد شما اماده است در ظرف بریزید و با سس مایونز و پیازچه تزیین نمایید و نوش جان کنید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 22 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.