طرز تهیه سالاد با آووکادو و انجیر خوشمزه و خانگی

طرز تهیه سالاد با آووکادو

طرز تهیه سالاد با آووکادو طرز تهیه سالاد آووکادو و خیار طرز تهیه دیپ آووکادو طرز تهیه سالاد آووکادو با مرغ طرز تهیه سالاد با گوجه و خیار سس سالاد با آووکادو طرز تهیه مربای آووکادو طرز تهیه دسر آووکادو سالاد سبزیجات با سس آووکادو

سالاد با آووکادو به دلیل خواص بسیار زیاد میوه آووکادو شاید کمی گران در بیاید ولی بسیار پر خاصیت است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد با آووکادو در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
آووکادوی رسیده۲ عدد
خیار کوچک۱ عدد
کلم بروکلی۱ فنجان خرد شده
سبزیجات با برگ سبز مثل کلم و کاهو۲ فنجان خرد شده
آب لیمو ترش تازه۱ عدد
نمک و فلفل سیاهنصف قاشق غذاخوری از هر کدام
روغن زیتون۱ قاشق غذاخوری
پنیر فتا یا موزارلانصف فنجان
تخم مرغ آب پر۲ عدد
فلفل قرمز یا پابریکانصف قاشق چای خوری

طرز تهیه سالاد با آووکادو

مرحله اول

برای تهیه سالاد با آووکادو ابتدا باید آووکادو را بشویید و پوست بگیرید و خرد کنید و به شکل مکعبی در بیاورید و سپس تخم مرغ هایی را که از قبل آبپز کرده اید را به صورت خرد شده یا حلقوی در بیاورید.

مرحله دوم

در این مرحله تخم مرغ را با آووکادو ترکیب کنید و خیار را نیز در یک کاسه بزرگ جداگانه خرد کنید.در داخل کاسه باید آب لیمو و فلفل دلمه ای و روغن زیتون و یک قاشق چای خوری نم و فلفل را اضافه کنید.

مرحله سوم

توجه داشته باشید که میزان نمک و فلفلی که در مرحله قبل اضافه می کنید به سلیقه شماست و می توانید کم یا زیاد کنید.در این مرحله باید سالاد را به آرامی هم بزنید تا مواد کاملا با هم ترکیب شوند.

مرحله چهارم

در این مرحله باید پنیر سالاد که یا فتاست و یا موزارلا را روی سالاد بپاشید و با سایر مواد به خوبی مخلوط کنید.توجه داشته باشید که بعد از این کار سالاد شما تقریبا آماده است ولی باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهید.

مرحله پنجم

در این مرحله توجه داشته باشید که بر حسب سلیقه خود می توانید سالاد را نوش جان کنید و یا سلفون بکشید و در یخچال قرار دهید تا کمی استراحت کند و مواد کاملا به خورد هم بروند و سالاد شما خوشمزه تر شود.

مرحله ششم

توجه داشته باشید که دستور اصلی این سالاد این است که به مدت دو روز سلفون کشیده در یخچال بماند و بعد سرو شود.راه دیگر نیز ریختن در یک ظرف دردار است که می توانید بعد از مدت کمی سرو کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 19 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.