طرز تهیه سالاد انار خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد انار

طرز تهیه سالاد انار Pomegranate salad طرز تهیه سالاد کلم سفید با انار طرز تهیه سالاد انار و کلم بروکلی طرز تهیه سالاد انار با گل کلم فیلم طرز تهیه سالاد انار طرز تهیه سالاد انار و گردو طرز تهیه سالاد انار و کلم قرمز shghn hkhv

سالاد انار یکی از سالاد های خوشمزه و فصلی است که بسیار محبوب می باشد و با یک بار امتحان پایه ثابت سفره های شما می شود می توانید این سالاد خوشمزه را با فریز کردن دانه های انار در فصل های دیگر سال هم میل کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد انار در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
کلم قرمز خرد شده۳ پیمانه
سس مایونز۲ پیمانه
انار دان شده۱ پیمانه
ماست پر چرببه مقدار لازم
گردو و پودر سیربه مقدار لازم
پودر اویشن و گلپربه مقدار لازم
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد انار

مرحله اول

برای تهیه سالاد انار باید توجه داشته باشید که درست کردن این سالاد بسیار متنوع و سلیقگی است، یعنی شما می توانید به جای کلم قرمز از کلم سفید و یا گل کلم استفاده کنید که بسیار هم رایج است.

مرحله دوم

به جای سس هم می توانید از سس های آماده ماننده سس فرانسوی و یا سس هزار جزیره استفاده کنید.پس اول از همه تعیین کنید که از چه موادی می خواهید استفاده کنید.

مرحله سوم

کلم قرمز را شسته و به دو نیم تقسیم کنید و روی تخته آشپزخانه قرار دهید و به صورت ریز خرد کنید، البته توجه داشته باشید که اگر دوست دارید کلم در سالاد شما خیلی ریز باشد می توانید از رنده درشت نیز استفاده کنید.

مرحله چهارم

کلم های خرد شده را در یک ظرف بریزید و برای دانه کردن انار در این مرحله انار را بشویید و برش بزنید و دانه کنید و انار های دانه شده را به کاسه ای که در آن کلم ها را ریخته اید اضافه کنید و مواد را به هم بزنید.

طرز تهیه سالاد انار خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله Pomegranate salad طرز تهیه سالاد کلم سفید با انار طرز تهیه سالاد انار و کلم بروکلی طرز تهیه سالاد انار با گل کلم فیلم طرز تهیه سالاد انار طرز تهیه سالاد انار و گردو طرز تهیه سالاد انار و کلم قرمز shghn hkhv

مرحله پنجم

در این مرحله می توانید سس مایونز را مستقیما به کاسه وارد کنید و یا می توانید ابتدا سس و ماست را در کاسه ای جدا بریزید و خوب به هم بزنید و وقتی همگن شد باید گلپر و نمک و فلفل را به آن اضافه کنید و بعد به کاسه انار و کلم اضافه کنید.

مرحله ششم

در این مرحله باید مواد داخل کاسه را خوب به هم بزنید تا کاملا با سس ترکیب شوند.در حرکت بعدی باید گردو ها را به چند قسمت تقسیم کنید و در داخل سالاد بریزید.سالاد شما اماده است کافی است کمی در یخچال بماند و بعد از ان می توانید نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 27 مهر 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.