طرز تهیه شربت گلاب خانگی خوشمزه بدون زعفران

طرز تهیه شربت گلاب

طرز تهیه شربت گلاب طرز تهیه شربت گلاب و آبلیمو  طرز تهیه شربت گلاب زعفران برای زایمان طرز تهیه شربت گلاب زعفران طرز تهیه شربت گلاب با گل محمدی طرز تهیه شربت گلاب زعفران عسل طرز تهیه شربت گل محمدی How to make rose syrup gül şerbeti nasıl yapılır avfj 'ghf

شربت های خانگی از بهترین نوشیدنی ها برای فصل تابستان هستند این شربت خنک و گوارا را به سادگی در کمترین زمان در منزل آماده کنید ، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه شربت گلاب خانگی خوشمزه بدون زعفران در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای شربت گلاب
 شکر۶ لیوان
گلاب۱ لیوان
آب۳ لیوان
گلبرگ خشک گل محمدیبرای تزیین

طرز تهیه شربت گلاب

مرحله اول

برای درست کردن شربت گلاب خانگی در ابتدا شکر را به همراه آب در قابلمه ریخته و روی حرارت اجاق گاز قرار دهید سپس صبر کنید تا آب شروع به جوشیدن کند و شکر در آن حل شود زمانی که شکر حل شد حرارت را ملایم کنید تا شربت بجوشد و غلیظ شود.

مرحله دوم

در این مرحله از روی حرارت برمی داریم و گلاب را به آن می افزاییم و دوباره روی حرارت قرار می دهیم تا زمانی که مایع شربت شروع به جوشیدن نماید در صورت تمایل می توانید کمی رنگ خوراکی قرمز برای زیباتر شدن رنگ شربت اضافه کنید.

مرحله سوم

در ادامه برای دو تا سه دقیقه اجازه بدهید شربت بجوشد سپس از روی حرارت بردارید و صبر کنید تا از دما بیافتد وقتی سرد شد در شیشه تمیز و خشک بریزید و در محلی خنک نگهداری نمایید .

 

مرحله چهارم

برای مصرف شربت گلاب مقداری از آن را با آب مخلوط می کنیم و در لیوان سرو ریخته و با گلبرگ گل محمدی تزیین می نماییم. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 23 خرداد 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.