طرز تهیه کدو سیر ماست خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه کدو سیر ماست

طرز تهیه کدو سیر ماست خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی طرز تهیه کدو ماست  سیر ماست طرز تهیه  طرز تهیه ماست کدو مازندرانی   مضرات کدو سبز با ماست  کیا با ماست و کدو لاغر شدن  خواص ماست و کدو و سیر  طرز تهیه ماست و کدو برای لاغری

یکی از پیش غذاهای خوشمزه که با کدو درست می شود کدو ماست است این پیش غذای جذاب به سادگی آماده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کدو سیر ماست خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای کدو سیر ماست
کدو سبزی۱ عدد
ماست چکیده۱ لیوان
سیر۲ حبه
نمک، فلفلبه میزان لازم
نعنا خشکبه میزان لازم

طرز تهیه کدو سیر ماست

مرحله اول

برای درست کردن کدو سیر ماست در ابتدا لازم است که کدوهای بسیار نازک و ترد تهیه کنید برای این کار کدوها را بشویید و خشک کنید سپس می توانید کدو را رنده یا نگینی خرد نمایید.

مرحله دوم

برای خرد کردن کدوها باید از کارد تیز استفاده کنید تا کدو آب نیاندازد اگر دوست دارید کدو را زیر دندان حس کنید بهتر است نگینی خرد نمایید در این مرحله سیر را پوست می گیریم و رنده ریز می کنیم.

مرحله سوم

داخل یک کاسه سیر را به همراه ماست می ریزیم و به آن نمک و فلفل اضافه می کنیم و هم می زنیم تا یکدست شود در این مرحله کدو را اضافه می کنیم  و همه مواد را با هم مخلوط می نماییم.

مرحله چهارم

بهتر است این پیش غذا را داخل یخچال برای یک ساعت بگذارید تا مزه مواد به خورد یکدیگر برود و خوشمزه و جا افتاده شود سپس از یخچال خارج کنید و در ظرف سرو بریزید و با گل محمدی و نعنا خشک تزیین کنید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 12 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.