طرز تهیه سالاد ذرت و میگو خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد ذرت و میگو

طرز تهیه سالاد ذرت و میگو خوشمزه به روش رستورانی shghn bvj , ld',  prepare corn and shrimp salad طرز تهیه سالاد رستورانی  طرز تهیه سالاد اسکاندیناوی  طرز تهیه میگو فرانسوی  طرز تهیه سالاد مخصوص  طرز تهیه سالاد مرغ مجلسی  طرز تهیه سالاد الویه با مرغ و ذرت  طرز تهیه میگو کتویی  سالاد سبزیجات با میگو

یکی از سالادهای خوشمزه و مجلسی که برای مهمانی ها می توانید سرو کنید سالاد ذرت است این سالاد هم ظاهر شیکی دارد و هم به سادگی آماده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد ذرت و میگو خوشمزه به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای سالاد
میگو پخته خرد شدهیک فنجان
کنسرو ذرتیک قوطی
خیار شور۲ عدد
نخود فرنگینصف فنجان
هویج آب پز۳ عدد
کرفس خرد شدهیک فنجان
گوجه فرنگی خرد شدهیک فنجان
آب لیمو۳ قاشق سوپ خوری
روغن زیتون۳ قاشق سوپ خوری
سس مخصوص گوشتنصف فنجان
نمک و فلفلبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد ذرت و میگو

مرحله اول

برای درست کردن سالاد ذرت و میگو در ابتدا خیارشور را به همراه هویجی آب پز شده روی تخته آشپزخانه به صورت حلقه ای برش می زنیم میگو را که از قبل پخته ایم خرد می کنیم.

مرحله دوم

در یک کاسه مناسب ذرت را به همراه میگو خرد شده، گوجه فرنگی، هویج ،نخود فرنگی ،کرفس و خیار شور می ریزیم و با یک قاشق با هم مخلوط می نماییم آبلیمو، روغن زیتون، نمک و فلفل را با هم مخلوط می کنیم.

مرحله سوم

موادی که برای سس سالاد آماده کردیم به سالاد اضافه می نماییم و با هم مخلوط می کنیم در دیس چند برگ کاهو می چینیم و مواد سالاد را داخل آن قرار می دهیم و روی آن ها سس گوشت می ریزیم.

مرحله چهارم

می توانید به دلخواه برای تزیین سالاد از تربچه یا حعفری یا هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید تا ظرف سالاد شیک تری داشته باشید در کنار خانوادهاز خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 7 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.