طرز تهیه سالاد انار و مرغ خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه سالاد انار و مرغ

طرز تهیه سالاد انار و مرغ خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی طرز تهیه سالاد انار و کلم سفید  طرز تهیه سالاد سزار  سالاد کلم قرمز و انار و کشمش  سالاد کلم و انار  سالاد کلم پیچ و انار pomegranate and chicken salad shghn hkhv , lvy

سالادها همیشه پای ثابت میز پذیرایی در مهمانی ها هستند و یک سالاد خوشمزه همیشه طرفداران خود را دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد انار و مرغ خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
پاستانصف بسته
سینه مرغ پخته شده۱ عدد
شوید و جعفری۳ قاشق غذا خوری
زیتون خرد شده۳ قاشق غذا خوری
 انار دانه شده۱/۲ لیوان
قارچ۴ عدد
خیارشور۲ عدد
ذرت۳ قاشق غذا خوری
ماست چکیده یا سس مایونز۴ قاشق غذا خوری
اسفناج برای تزئینبه مقدار لازم
پودر سیر، نمک و فلفل سیاهبه میزان کافی

طرز تهیه سالاد انار و مرغ

مرحله اول

برای درست کردن سالاد انار و مرغ در ابتدا سینه مرغ را در ظرفی قرار می دهیم و آب می ریزیم و به آن یک پیاز ۴ قاچ شده و ۲ حبه سیر را به همراه کمی نمک و فلفل سیاه می افزاییم.

مرحله دوم

ظرف را روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم تا با شعله متوسط مرغ کاملا بپزد پیاز کمک می کند بوی زهم مرغ از بین برود بعد از پخت از قابلمه خارج می کنیم از آب مرغ برای سوپ استفاده کنید.

مرحله سوم

سینه مرغ را به قطعات کوچک برش دهید می توانید سینه مرغ را به جای آبپز، گریل نمایید در این حالت استخوان مرغ را جدا کرده و گوشت آن را با بیفتک کوب می کوبیم و نمک و فلفل به همراه آبلیمو  زده و در تابه گریل می کنیم.

مرحله چهارم

در این مرحله انار را بشویید و با کارد برش زده و دانه کنید انار را بعد از برش برگردانید روی دست خود و با قاشق چوبی روی آن بزنید تا دانه های انار به راحتی و سرعت خارج شوند.

مرحله پنجم

خیارشور را روی تخته آشپزخانه قرار دهید و ریز خرد کنید سپس جعفری های شسته و خشک شده را نیز خرد نمایید در ادامه زیتون ها را نگینی خرد می کنیم و کنار می گذاریم.

مرحله ششم

قارچ ها را بعد از شستن در آب جوش بریزید و مقداری آبلیمو به آن بیافزایید و برای ۵ دقیقه اجازه دهید در آب پخته و بلانچ شود سپس آبکش کنید و صبر کنید تا خنک شود و روی تخته اسلایس نمایید.

مرحله هفتم

قابلمه مناسبی را از آب پر می کنیم و روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم تا به جوش بیاید به آن نمک و زردچوبه به همراه روغن اضافه کنید وقتی به جوش آمد پاستا را می افزاییم.

مرحله هشتم

وقتی پاستا نرم شد می توانید با قاشق یکی از آن ها را از وسط نصف کنید تا از پختن آن ها مطمئن شوید سپس آن را آبکش می کنیم و در یک کاسه می ریزیم و مرغ را به همراه مواد خرد شده می افزاییم.

مرحله نهم

ادویه را به سالاد اضافه می کنیم و همه مواد را کاملا مخلوط می نماییم در انتها ماست چکیده را افزوده و مخلوط می کنیم و ظرف سالاد را یک ساعت در یخچال می گذاریم تا مزه ها به خورد هم بروند.

مرحله دهم

بعد از یک ساعت سالاد ما آماده سرو است در ظرف مخصوص بریزید و با اسفناج تزیین نمایید و در کنار غذای خود سرو کنید و از خوردن آن در کنار خانواده نهایت لذت را ببریید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 2 دی 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.