طرز تهیه سالاد کلم قرمز و لبو خوشمزه و مجلسی

طرز تهیه سالاد کلم قرمز و لبو

طرز تهیه سالاد کلم قرمز و لبو خوشمزه و مجلسی سالاد کلم و لبو و انار طرز تهیه ی سالاد کلم قرمز  سالاد لبو و انار red cabbage and beetroot salad shghn ;gl , gf,

یکی از سالادهای پاییزی که حتما باید تست کنید سالاد کلم قرمز و لبو می باشد این سالاد خوشمزه خیلی ساده آماده می شود و طعم متفاوت و بی نظیری دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم قرمز و لبو خوشمزه و مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای سالاد کلم
کلم بنفش۱ عدد
کلم سفید۱ عدد
لبو۳ عدد
گردو خرد شدهیک دوم پیمانه
ذرت بخار پز شدهیک دوم پیمانه
ماست یونانی چکیده۳ قاشق غذا خوری
سس مایونز۱ قاشق غذا خوری
روغن زیتون۳ قاشق غذا خوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد کلم قرمز و لبو

مرحله اول

برای درست کردن سالاد کلم قرمر و لبو در ابتدا چغندرها را تمیز می شوییم و خشک می کنیم سپس در یک قابلمه گذاشته و مقداری آب می ریزیم و درب ظرف را گذاشته و روی حرارت می گذاریم.

مرحله دوم

اجازه می دهیم لبو کاملا پخته شود در این فاصله گردو را بشکنید و مغز آن را به اندازه دلخواه خرد کنید و کنار بگذارید سپس کلم سفید و بنفش را با رنده درشت یا چاقو روی تخته آشپزخانه خرد کنید.

مرحله سوم

کلم ها را اگر اول خرد کنید بعد بشویید راحتتر هستید بعد از خرد کردن درون یک آبکش بریزید و تمیز بشویید و اجازه دهید آب اضافه آن برود سپس ذرت ها را بخارپز کنید و کنار بگذارید.

مرحله چهارم

بعد از این که لبو پخته شد رنده کنید یا این که روی تخته آشپزخانه قرار داده و به شکل مکعب های کوچک خرد نمایید و درون کاسه بریزید سپس کلم ها را به همراه گردو و ذرت اضافه می کنیم.

مرحله پنجم

درون ظرفی ماست را به همراه سس مایونز و روغن زیتون و کمی ادویه مخلوط کرده و سس را روی سالاد می ریزیم و هم می زنیم تا به همه قسمت های سالاد سس برسد.

طرز تهیه سالاد کلم قرمز و لبو خوشمزه و مجلسی سالاد کلم و لبو و انار طرز تهیه ی سالاد کلم قرمز  سالاد لبو و انار red cabbage and beetroot salad shghn ;gl , gf,

مرحله ششم

سالاد را برای یک ساعت در یخچال می گذاریم تا طعم مواد به خورد همدیگر برود و مزه دار شود در انتها با جعفری ریز شده و گردو روی سالاد را تزیین می نماییم . نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 20 آذر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.