طرز تهیه برگر مرغ و قارچ خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه برگر مرغ

طرز تهیه برگر مرغ و قارچ خوشمزه به روش رستورانی طرز تهیه برگر مرغ رستورانی    طرز تهیه برگر مرغ با سبزیجات  طرز تهیه همبرگر مرغ دونفره  طرز تهیه همبرگر مرغ چرخ کرده  بهترین همبرگر مرغ  طرز تهیه همبرگر مرغ fv'v

برگر یک غذای خوشمزه و پر طرفدار بین المللی است این برگر با مرغ و سس قارچ مخصوص آماده می شود و طعم دل انگیز و فوق العاده ای دارد این نوع غذاها گزینه مناسبی برای پیکنیک و دورهمی های بیرون از منزل است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه برگر مرغ و قارچ خوشمزه به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای برگر
ترکیب ران و سینه مرغ بدون استخوان٣٠٠ گرم
پیازیک عدد
سیردو حبه
پودر سوخاریدو قاشق غذاخوری
سس خردل٢ قاشق غذاخوری
نمک، فلفل و آویشنبه میزان دلخواه

 

مواد لازم برای سس قارچ
قارچ٢٠٠ گرم
شیریک فنجان
پنیر پارمیسان٢ قاشق غذاخوری
نمک و فلفلبه میزان کافی

طرز تهیه برگر مرغ

مرحله اول

برای درست کردن برگر مرغ در ابتدا تکه های مرغ را از استخوان جدا می کنیم سپس با کمک یک غذاساز قوی یا چرخ گوشت مرغ را چرخ می کنیم سپس پیاز را پوست گرفته و رنده می کنیم.

مرحله دوم

پیاز رنده شده و آب گرفته شده را به مرغ اضافه می نماییم و برای طعم بهتر برگر سیر خرد شده نیز می افزاییم در ادامه سس خردل را اضافه می کنیم و همه را با هم در غذا ساز میکس می کنیم.

مرحله سوم

مایه برگر را از میکسر بیرون می آوریم و به آن نمک، فلفل و آویشن به همراه پودر سوخاری اضافه می کنیم و با دست ورز می دهیم بعد از ورز دادن با دست خیس یک قرص برگر بر می داریم.

مرحله چهارم

در تابه گریل کمی روغن می ریزیم و روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم تا داغ شود سپس برگر ها را داخل آن سرخ می نماییم برای درست کردن سس قارچ، قارچ ها را اسلایس می کنیم.

مرحله پنجم

سپس در تابه ای کره می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا ذوب شود و قارچ ها را به همراه نمک و فلفل اضافه می کنیم تا تفت داده شود و در انتها شیر را به همراه پنیر پارمیسان اضافه می کنیم.

مرحله ششم

کمی زمان می دهیم تا سس قارچ قوام و غلظت پیدا کند سس آماده است نان ها را آماده کنید برگر را به همراه سس قارچ، خیار شور و گوجه داخل نان قرار دهید و سرو کنید. نوش جان.

نکته برگر مرغ

برای خوشمزه تر شدن برگر می توانید نان ها را با کمی کره چرب نمایید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 3 آبان 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.