طرز تهیه کافه گلاسه کلاسیک خوشمزه کافی شاپی

طرز تهیه کافه گلاسه کلاسیک

طرز تهیه کافه گلاسه کلاسیک خوشمزه کافی شاپی کافه گلاسه چیست  طرز تهیه آیس پک  طرز تهیه شیک شکلات  طرز تهیه آیس تی  طرز تهیه شیک نسکافه  طرز تهیه شیک نوتلا  طرز تهیه میلک شیک

کافه گلاسه کلاسیک یک نوشیدنی خوشمزه با قهوه و بستنی است که برای روزهای سرد بسیار دلچسب و دلپذیر است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه کافه گلاسه کلاسیک خوشمزه کافی شاپی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای دو نفر
بستنی وانیلی۳ اسکوپ
قهوه اسپرسو۲ یا ۳ شات
شیربه مقدار لازم

طرز تهیه کافه گلاسه کلاسیک

مرحله اول

برای درست کردن کافه گلاسه خوشمزه و کلاسیک در ابتدا قهوه اسپرسو را آماده کنید می توانید از اسپرسو ساز استفاده نمایید سپس دو لیوان بردارید و بستنی وانیلی بریزید.

مرحله دوم

بعد از این که بستنی وانیلی را داخل لیوان های سرو ریختید روی آن شیر بریزید و در انتها با توجه به ذائقه خود یک یا دو شات قهوه اسپرسو به بستنی وانیلی و شیر اضافه نمایید.

مرحله سوم

هر چقدر مقدار قهوه اسپرسو بیشتر باشد طعم قهوه نسبت به بستنی قوی تر خواهد بود به خاطر داشته باشید که برای تهیه کافه گلاسه فقط از بستنی وانیلی استفاده شود.

 

مرحله چهارم

این کافه گلاسه خوشمزه و منحصر به فرد را در روزهای سرد پاییز و زمستان آماده کنید و در کنار عزیزانتان از خوردن آن نهایت لذت را ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 21 مهر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.