طرز تهیه ذرت مکزیکی خوشمزه به روش بازاری

طرز تهیه ذرت مکزیکی

طرز تهیه ذرت مکزیکی خوشمزه به روش بازاری طرز تهیه ذرت مکزیکی با قارچ و پنیر پیتزا  طرز تهیه ذرت مکزیکی با سس فرانسوی  طرز تهیه ذرت مکزیکی تصویری  طرز تهیه ذرت مکزیکی   طرز تهیه سس ذرت مکزیکی در منزل  طرز تهیه ذرت مکزیکی خیابانی  طرز تهیه ذرت مکزیکی با کالباس

ذرت مکزیکی یکی از خوشمزه های وسوسه انگیز پاییزی است که در فصل های سرد حسابی می چسبد و به سادگی در منزل می توانید درست کنید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ذرت مکزیکی خوشمزه به روش بازاری در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ذرت مکزیکی
ذرت۵۰۰ گرم
قارچ۳۰۰ گرم
کره۲۰ گرم
سس مایونز۳ قاشق غذاخوری
پنیر پیتزا۲۰۰ گرم
نمک۱ قاشق چای خوری
فلفل سیاه۱ قاشق چای خوری
فلفل پولبیبر۱ قاشق چای خوری
آویشن۱ قاشق چای خوری
آبلیمو۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ذرت مکزیکی

مرحله اول

برای درست کردن ذرت مکزیکی در ابتدا آب را در ظرفی می ریزیم و روی حرارت می گذاریم تا به جوش بیاید سپس ذرت را داخل آب می ریزیم و برای نیم ساعت اجازه می دهیم تا بپزد.

مرحله دوم

در ادامه بعد از پختن ذرت آن را در آبکش می ریزیم تا آب اضافه آن برود سپس قارچ ها را خرد می کنیم و در کره با حرارت زیاد تفت می دهیم و آبلیمو می زنیم تا سفید بمانند.

مرحله سوم

در این مرحله ذرت را به همراه فلفل سیاه، فلفل پولبیبر، آویشن و نمک اضافه می کنیم و هم می زنیم سپس سس مایونز و پنیر پیتزا اضافه می کنیم و کاملا مخلوط می نماییم.

مرحله چهارم

همه مواد که مخلوط شد باید پنیر کاملا در آن آب شود در این مرحله ذرت مکزیکی آماده است از روی حرارت بر می داریم و در ظرف سرو می ریزیم از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 29 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.