طرز تهیه سالاد رژیمی چیکن خوشمره و خانگی

طرز تهیه سالاد رژیمی

طرز تهیه سالاد رژیمی طرز تهیه سالاد کاهو رژیمی طرز تهیه سالاد فصل رژیمی طرز تهیه سالاد رژیمی با مرغ طرز تهیه سالاد کرمانی طرز تهیه سالاد فصل لیمومی انواع سالاد رژیمی با حبوبات سالاد رژیمی با کلم بروکلی کانال سالادهای رژیمی

سالاد رژیمی چیکن یکی از سالادهای مورد علاقه طرفداران لاغری است که به خاطر طعم خوب و کالری کم مورد توجه قرار دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد رژیمی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ۱ عدد
پیاز۱ عدد
کاهو۴ برگ
آبلیمو و جعفری و سس کچاپ و روغن زیتون و ارده۱ قاشق غذاخوری از هر کدام
گوجه گیلاسی۵ عدد
پابریکانصف قاشق چای خوری
نمک و فلفل سیاه و آویشنبه مقدرا لازم
فلفل برای سسنصف قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد رژیمی

مرحله اول

برای تهیه سالاد رژیمی در قدم اول سینه مرغ را مزه دار کنید چرا که تمام مزه این سالاد به سینه مرغ است و بدون مزه دار کردن سینه مرغ سالاد شما کمی بی مزه خواهد شد.

مرحله دوم

در این مرحله باید سینه مرغ را با نمک و پابریکا و آویشن و آبلیمو و سس کچاپ و روغن زیتون در یک ظرف ریخته و به هم زده تا کاملا مرغ در مواد شما آمیخته شود و بعد از دو ساعت مزه دار شود.

مرحله سوم

یک کاغد روغنی کف سیین فر بیندازید تا مواد به سینی نچسبند.سپس باید سینه مرغ را در دمای ۱۷۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲۰ دقیقه قرار دهید و بعد از آن از فر خارج کنید.

مرحله چهارم

اگر دنبال سالاد ارجینال هستید توجه داشته باشید که دستور اصلی این سالاد گریل کردن مرغ است که اکز امکان آن را دارید حتما مرغ را گریل کنید.کاهو را شسته و آب اضافی را خارج کنید و برش دهید و ته ظرف را پر از کاهو کنید.

مرحله پنجم

در این مرحله گوجه های گیلاسی را برش داده و روی کاهو گذاشته و خیار شور را شسته و نصف کنید و آن را هم روی کاهو قرار دهید.پیاز هم خلالی شده و در وسط ظرف قرار می گیرد

مرحله ششم

جعفری را خرد کنید و سینه مرغ را اریب برش داده و روی سالاد قرار دهید و روی آن جعفری بپاشید.سپس کمی نمک و آویشن و یک قاشق آب و ارده و فلفل را مخلوط کرده و سس درست کنید و سالاد را با سس خود میل نمایید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 12 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.