طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی خوشمزه با ژامبون گوشت

طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی

طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی خوشمزه با ژامبون گوشت طرز تهیه سالاد ماکارونی با ژامبون  طرز تهیه سالاد ماکارونی مخصوص  طرز تهیه سالاد ماکارونی ساده  طرز تهیه سالاد ماکارونی با کاهو  طرز تهیه سالاد ماکارونی تصویری  طرز تهیه سالاد ماکارونی با مرغ  طرز تهیه سالاد ماکارونی با سیب زمینی  طرز تهیه سالاد ماکارونی با کالباس shghn lh;hv,kd

سالاد ماکارونی یک غذای خوشمزه است که به عنوان پیش غذا و یا غذای کامل می توانید استفاده کنید و مدل قالبی آن مثل یک کیک زیبا میز غذای شما تزئین می کند، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی خوشمزه با ژامبون گوشت در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای سالاد ماکارونی
ماکارونی پیچ۱ بسته ۵۰۰ گرمی
ژامبون گوشت۳۰۰ گرم
خیارشور۲۰۰ گرم
فلفل دلمه ایبه مقدار دلخواه
کنسرو سبزیجات(ذرت، نخودفرنگی، هویج)۱ قوطی

 

مواد لازم برای سس سالاد
سس مایونز۷ قاشق غذاخوری
ماست هم زده۴ قاشق غذاخوری
سس خردل۱ قاشق غذاخوری
تخم مرغ آب پز و رنده شده۱ عدد
نمک، آویشن، فلفل سیاهبه میزان لازم
پودر سیربه میزان لازم
آب لیموترش۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد ماکارونی قالبی

مرحله اول

برای درست کردن سالاد ماکارونی قالبی در ابتدا آب را در قابلمه می ریزیم و می گذاریم روی حرارت اجاق گاز تا به جوش بیاید و مقداری نمک و روغن به آن می افزاییم و ماکارونی را اضافه می نماییم.

مرحله دوم

برای یک ربع تا بیست دقیقه اجازه می دهیم ماکارونی در آب بجوشد وقتی کاملا پخت و نرم شد آبکش می کنیم و روی آن آب سرد می ریزیم تا نشاسته آن برود و سرد شود.

مرحله سوم

خیار شور و فلفل دلمه ای را روی تخته آشپزخانه نگینی خرد می کنیم در ادامه ژامبون گوشت را یا هر ژامبونی دوست دارید را نگینی خرد کرده و به همراه یک قوطی سبزیجات اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

از کنسرو سبزیجات که شامل ذرت و هویج و نخود فرنگی پخته است استفاده می کنیم و همه مواد را با ماکارونی مخلوط می کنیم در این مرحله سس را آماده می کنیم.

مرحله پنجم

سس مایونز، ماست هم زده، سس خردل، تخم مرغ آب پز و رنده شده را به همراه نمک، آویشن، فلفل سیاه و پودر سیر مخلوط می کنیم و آب لیمو ترش را هم می افزاییم و مخلوط می نماییم.

مرحله ششم

سس سالاد که آماده شد به ماکارونی می افزاییم و حسابی مخلوط می کنیم تا یکدست شود داخل قالب یا ظرف را کمی خیس می کنیم تا کیسه فریزر بهتر به دیواره بچسبد.

مرحله هفتم

در ادامه سالاد ماکارونی را داخل قالب می ریزیم و سطح روی آن را صاف می کنیم و کمی فشار می دهیم و روی آن را با پلاستیک می پوشانیم و در یخچال برای دو ساعت قرار می دهیم.

مرحله هشتم

بعد از دو ساعت از یخچال خارج می کنیم و در ظرف سرو بر می گردانیم و برای تزیین سالاد ماکارونی می توانید از ژامبون به شکل گل استفاده کنید سالاد ماکارونی ما آماده سرو است. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 4 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.