طرز تهیه سالاد لوبیا عروس خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد لوبیا عروس

طرز تهیه سالاد لوبیا عروس چند نوع غذا با لوبیا عروس طرز استفاده از لوبیا عروس طرز تهیه لوبیا عروس طرز تهیه سالاد عروس سالاد ماکارونی با لوبیا عروس پلو با لوبیا عروس طرز تهیه سالاد لوبیای لیما لوبیا عروس نی نی سایت

سالاد لوبیا عروس یکی از سالادهای خوشمزه و به اصطلاح جدید است که به تازگی جای خود را در سفره های ایرانی باز کرده است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لوبیا عروس در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
لوبیا عروس پختهنصف پیمانه
سیب زمینی۱ عدد متوسط
تخم مرغ۱ عدد
هویج۱ عدد
کاهو خرد شده۳ برگ
زیتون۲ الی ۳ عدد
نمک و فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار لازم
گرد لیمو و کنجدبه مقدار لازم
ماستیک پیمانه
آبلیمو۳ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد لوبیا عروس

مرحله اول

برای تهیه سالاد لوبیا عروس ابتدا باید یک روز قبل از تهیه سالاد لوبیا را در آب بخیسانید و هر سه ساعت یک بار آب آن را عوض کنید تا نفخ ناشی از خوردن حبوبات از بین برود و لوبیا نیز سریع تر بپزد.

مرحله دوم

یک قابلمه بردارید و تا نصفه آن را پر از آب کنید و لوبیا عروس را درون ان بیندازید و یک پیاز درسته و نمک و فلفل و زردچوبه و گرد لیمو را به قابلمه اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا پخته شوند.

مرحله سوم

سیب زمینی را پوست بگیرید و در قابلمه ای بریزید و آب هم اضافه کنمید و اجازه دهید تا پخته شود.وقتی که سیب زمینی آب پز شد اجازه دهید کمی سرد شود و مکعبی ریز خرد کنید.

محله چهارم

تخم مرغ را آب پز کنید و هویج را نیز در جداگانه بپزید و بعد از پختن خرد کنید.ابعاد هویج نباید خیلی بزرگ و یا کوچک باشد و باید کمی اط ابعاد لوبیا عروس کوچکتر باشد تا زیبایی سالاد شما حفظ شود.

مرحله پنجم

کاهو را شسته و خشک کنید و ریز خرد کنید و کنار بگذارید.حالا یک ظرف بردارید و موادی را که در بالا آماده کرده اید را درون آن بریزید و مواد را خوب بهم بزنید تا سالاد شما یکدست باشد.

مرحله ششم

برای تهیه سس سالاد باید ماست و آبلیمو و نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید و روغن زیتون هم به آن بزنید.سپس سس را روی سالاد بریزید و روی آن کنجد بپاشید و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 1 اردیبهشت 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.