طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی نوشیدنی مقوی و خوشمزه

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی نوشیدنی مقوی و خوشمزه طرز تهیه شیک بادام زمینی کافه ای  شیک بادام زمینی رژیمی  طرز تهیه میلک شیک موز و نوتلا  طرز تهیه شیک بادام زمینی و موز  طرز تهیه شیک شکلات  شیک بادام زمینی و شکلات  طرز تهیه شیک غلیظ  میزان کالری شیک بادام زمینی

میلک شیک بادام زمینی یک نوشیدنی جذاب و خوشمزه است که برای تابستان یک گزینه عالی و مقوی می باشد بادام زمینی یک آجیل پر خاصیت است که به شیک یک طعم خاص و متفاوت می دهد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی نوشیدنی مقوی و خوشمزه در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم میلک شیک بادام زمینی
بستنی وانیلی۷۰۰ گرم
شیرنصف لیوان
کره بادام زمینی۱ قاشق غذاخوری پر
بادام زمینی۳ قاشق غذاخوری
خامه فرم گرفتهبرای تزئین
پودر قهوهبرای تزئین

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

مرحله اول

برای درست کردن میلک شیک بادام زمینی در ابتدا شیر را داخل مخلوط کن می ریزیم و به آن بستنی وانیلی را اضافه می کنیم در ادامه کره بادام زمینی را داخل دستگاه می ریزیم.

مرحله دوم

در این مرحله بادام رمینی را اضافه می کنیم و درب دستگاه را می گذاریم و آن را روشن می کنیم تا همه مواد با هم میکس شوند سپس دستگاه را خاموش کرده و میلک شیک را داخل لیوان می ریزیم.

مرحله سوم

روی لیوان ها را به خامه فرم گرفته تزئین می کنیم و و پودر قهوه روی آن ها می پاشیم و خرده های بادام زمینی را برای زیبایی بیشتر روی خامه می ریزیم میلک شیک خوشمزه ما آماده سرو است.

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی نوشیدنی مقوی و خوشمزه طرز تهیه شیک بادام زمینی کافه ای  شیک بادام زمینی رژیمی  طرز تهیه میلک شیک موز و نوتلا  طرز تهیه شیک بادام زمینی و موز  طرز تهیه شیک شکلات  شیک بادام زمینی و شکلات  طرز تهیه شیک غلیظ  میزان کالری شیک بادام زمینی ldg; ad;

مرحله چهارم

میلک شیک را سرو کنید این نوشیدنی خوشمزه برای بهار و تابستان عالی است و یک نوشیدنی مقوی برای همه افراد خانواده می باشد از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: انواع نوشیدنی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 9 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.