طرز تهیه اسپاگتی خامه ای خوشمزه به روش رستورانی

طرز تهیه اسپاگتی خامه ای

طرز تهیه اسپاگتی خامه ای خوشمزه به روش رستورانی طرز تهیه پاستا خامه ای بدون مرغ  طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ با خامه بدون فر  طرز تهیه سس پاستا با خامه  طرز تهیه پاستا با خامه و پنیر پیتزا  طرز تهیه سس پاستا ساده  طرز تهیه پاستا کره ای  طرز تهیه پاستا مرغ و قارچ با خامه  طرز تهیه سس پاستا با خامه و شیر

پاستا و اسپاگتی غذاهای مورد علاقه تقریبا همه افراد هستند این غذای خوشمزه و ساده به راحتی و سرعت در منزل آماده می شود و بچه ها را حسابی خوشحال می کند اسپاگتی را می توانید به روش های مختلفی بپزید که هر کدام طعم و مزه خاص خود را دارد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسپاگتی خامه ای خوشمزه به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سینه مرغ بدون استخوان۱ عدد
اسپاگتی۳۰۰ گرم
قارچ۲۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
هویج۱ عددبزرگ
خامه صبحانه۱ بسته ۲۰۰ گرمی
شیرنصف استکان
نمکبه مقدارلازم
کره۱ قاشق غذاخوری
فلفل سیاه۱ قاشق چای خوری
پودر گوجه خشک۱ قاشق مربا خوری پر

 

مواد لازم برای مزه دار کردن مرغ
پولبیبر۱ قاشق چای خوری
پودر پیاز۱ قاشق چای خوری
ادویه تندوری۱ قاشق چای خوری
پاپریکا۱ قاشق چای خوری

طرز تهیه اسپاگتی خامه ای

مرحله اول

برای درست کردن اسپاگتی خامه ای در ابتدا سینه مرغ را روی تخته آشپزخانه قرار داده و نواری خرد می کنیم و در ظرفی می ریزیم سپس پودر پیاز را به همراه پاپریکا، ادویه تندوری و پولبیبر اضافه می کنیم.

مرحله دوم

همه مواد را با هم مخلوط کرده تا مرغ ها کاملا آغشته شوند سپس برای نیم ساعت کنار می گذاریم تا استراحت کند سپس فلفل دلمه ای را به همراه هویج روی تخته آشپزخانه نواری خرد می کنیم.

مرحله سوم

قارچ را به شکل اسلایس های نازک برش می دهیم و کنار می گذاریم تابه را روی حرارت گذاشته و روغن می ریزیم تا گرم شود سپس مرغ مزه دار شده را در تابه برای ده دقیقه با حرارت بالا تفت می دهیم.

مرحله چهارم

بعد از ده دقیقه سبزیجات را اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم سپس درب تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم برای ۲۰ دقیقه با حرارت ملایم بپزد، در این فاصله خامه را با شیر رقیق می کنیم.

مرحله پنجم

خامه و شیر را که مخلوط کردیم کنار می گذاریم بعد زا اینکه سبزیجات نرم شدند کره را برای عطر و طعم بهتر اضافه می کنیم و در انتها خامه رقیق شده را می افزاییم و هم می زنیم تا کاملا مخلوط شود.

مرحله ششم

در این مرحله تابه را از روی اجاق گاز بر می داریم سس آماده است، آب را جوش کرده و به آن نمک و روغن می افزاییم سپس اسپاگتی را داخلش می ریزیم و بعد از ۵ الی ۶ دقیقه آبکش می کنیم.

مرحله هفتم

اسپاگتی را به تابه مرغ و سبزیحات اضافه می کنیم سپس پودر گوجه و نمک را می افزاییم کاملا با هم مخلوط می نماییم، اسپاگتی خامه ای آماده سرو است داخل ظرف سرو می ریزیم.

مرحله هشتم

با زیتون و جعفری خرد شده اسپاگتی را تزئین می کنیم از این غذای خوشمزه برای مهمانی ها می توانید استفاده کنید و در کنار خانوده از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در یکشنبه 27 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.