طرز تهیه پیتزا رولی خوشمزه و متفاوت به روش رستورانی

طرز تهیه پیتزا رولی

طرز تهیه پیتزا رولی خوشمزه و متفاوت به روش رستورانی طرز تهیه پیتزا رولی سوخاری  طرز تهیه پیتزا رولی با نان لواش  طرز تهیه پیتزا رولی بدون فر  طرز تهیه پیتزا سوخاری  طرز تهیه پیتزا برای ۴ نفر پیتزا رولی با خمیر یوفکا   طرز تهیه پیتزا تابه ای  طرز تهیه پیتزا برای 6 نفر \djch v,gd

پیتزا یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار بین المللی است که با این آموزش شکل و طعم متفاوت و جدیدی از آن را تجربه خواهید کرد، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه پیتزا رولی خوشمزه و متفاوت به روش رستورانی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم پیتزا
ژامبون گوسفندی، ژامبون مرغ و قارچاز هر کدام ۳۰۰ گرم
هات داگ پنیری۱ عدد
پنیر ورقه ای چدار۲ ورق
پنیر پیتزا۳۰۰ گرم
فلفل دلمه ای۱ عدد
سس مارینارا۳ قاشق غذاخوری

 

مواد لازم رومال خمیر
 تخم مرغ۱ زرده
خامه یا شیر۱ قاشق غذاخوری
روغن مایع۲ قاشق غذاخوری
کنجد و سیاهدانهدر صورت تمایل

مواد لازم سس مارینارا
گوجه فرنگی۲ عدد
سیر۲ حبه
 فلفل دلمه ای قرمزیک چهارم
فلفل سبز تند۱عدد
ریحانچند برگ
روغن زیتون۴ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم
آویشن۱ قاشق مرباخوری
پونه کوهی۱ قاشق چای خوری
سرکه۲ قاشق غذاخوری
شکر۱ قاشق مرباخوری
رب گوجه۱ قاشق مرباخوری

طرز تهیه پیتزا رولی

مرحله اول

برای درست کردن پیتزا رولی در ابتدا سس مارینارا را آماده می کنیم گوجه فرنگی ها را شسته و روی تخته آشپزخانه مکعبی خرد می کنیم و همراه با فلفل دلمه ای و فلفل سبز داخل غذاساز می ریزیم.

مرحله دوم

در ادامه سیر و ریحان را اضافه می کنیم و دستگاه را روشن می کنیم تا مواد سس پوره شوند سپس تابه را روی حرارت می گذاریم تا گرم شود روغن زیتون می ریزیم و رب را تفت می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله مواد سس را به تابه می افزاییم ادویه ها را که شامل: نمک و فلفل سیاه، آویشن، پونه کوهی را به همراه سرکه و شکر به سس افزوده و هم می زنیم تا مواد با هم مخلوط شوند.

مرحله چهارم

حرارت اجاق گاز را کم می کنیم تا مواد سس مارینارا آبش کشیده شود و غلیظ گردد سپس از روی حرارت بر می داریم و در ظرفی می ریزیم و اجازه می دهیم تا خنک شود.

مرحله پنجم

ژامبون ها را روی هم می گذاریم و به صورت نگینی خرد می کنیم سپس صفحه کار را آرد پاشی کرده و خمیر پیتزا را با وردنه باز می کنیم و به شکل مستطیل دور تا دور آن را مرتب می کنیم.

مرحله ششم

سس مارینارا روی خمیر می ریزیم و سطح خمیر را کاملا با سس پوشش می دهیم سپس پنیر پیتزا را به همراه فلفل دلمه ای نگینی شده و ژامپون خرد شده روی آن می ریزیم.

مرحله هفتم

در انتها هات داگ پنیری را در ابتدای خمیر می گذاریم که بوسیله آن خمیر را رول می کنیم و روی آن پنیر چدار می چینیم و خمیر را روی هات داگ می کشیم و به کمک آن به آرامی رول می کنیم.

مرحله هشتم

رول پیتزا را دو سانتی برش می دهیم و روی صفحه کار ده دقیقه می گذاریم تا استراحت کند سپس کف سینی فر را کاغذ روغنی قرار می دهیم و رول پیتزا را روی آن می چینیم.

مرحله نهم

زرده تخم مرغ را با خامه یا شیر و روغن مایع مخلوط می کنیم برای رومال پیتزا و روی همه رول ها می زنیم و کنجد و سیاه دانه روی آن ها می پاشیم ماکروفر را روی دمای ۱۹۰ درجه روشن می کنیم.

مرحله دهم

حالت کانوکشن را انتخاب می کنیم و از یک ربع قبل گرم می کنیم سپس سینی فر را برای بیست دقیقه داخل ماکروفر می گذاریم تا پیتزا بپزد بعد از این زمان از فر خارج می کنیم.

طرز تهیه پیتزا رولی خوشمزه و متفاوت به روش رستورانی طرز تهیه پیتزا رولی سوخاری  طرز تهیه پیتزا رولی با نان لواش  طرز تهیه پیتزا رولی بدون فر  طرز تهیه پیتزا سوخاری  طرز تهیه پیتزا برای ۴ نفر پیتزا رولی با خمیر یوفکا   طرز تهیه پیتزا تابه ای  طرز تهیه پیتزا برای 6 نفر \djch v,gd

مرحله یازدهم

داخل ظرف سرو می چینیم و با سس مارینارا سرو می کنیم این پیتزا رولی خوشمزه و تک نفره برای مهمانی های تولد گزینه بسیار خوبی هستند از خوردن آن لذت ببرید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در شنبه 22 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.