طرز تهیه رولت اسفناج خوشمزه یک فینگر فود مجلسی

طرز تهیه رولت اسفناج

طرز تهیه رولت اسفناج خوشمزه یک فینگر فود مجلسی طرز تهیه رولت اسفناج با ماست  طرز تهیه رولت اسفناج با خمیر  طرز تهیه رولت اسفناج با مرغ  طرز تهیه رولت اسفناج و پنیر  طرز تهیه رولت اسفناج با کالباس  طرز تهیه رولت اسفناج بدون فر  طرز تهیه رولت گوشت با اسفناج  فیلم رولت اسفناج v,gj hstkh[

رولت اسفناج یک غذای خوش خوراک و خوشمزه است که به عنوان یک شام سبک یا یک فینگر فود در مهمانی ها می توانید سرو نمایید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه رولت اسفناج خوشمزه یک فینگر فود مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
اسفناج۱۲۰ گرم
تخم مرغ۳ عدد
نمک، فلفل سیاه و زردچوبهبه مقدار لازم
آرد۱ قاشق غذاخوری
سیر۳ حبه
پنیر خامه ای۲۰۰ گرم
سس مایونز۱ قاشق غذاخوری
مغز گردو خرد شدهبه مقدار دلخواه

طرز تهیه رولت اسفناج

مرحله اول

برای درست کردن رولت اسفناج ابتدا اسفناح را پاک کرده و می شوییم و اجازه می دهیم آب آن برود سپس ریز خرد می کنیم سپس در ظرفی می ریزیم و تخم مرغ ها را به آن اضافه می نماییم.

مرحله دوم

در این مرحله یک قاشق غذاخوری آرد را به همراه نمک، فلفل سیاه و زردچوبه و یک حبه سیر رنده شده به مواد قبلی می افزاییم و خوب با هم مخلوط می کنیم تا مایع یکدستی آماده شود.

مرحله سوم

مایع ما آماده است از یک تابه بزرگ مستطیل شکل استفاده می کنیم که حدود ابعادش ۲۰ در ۳۰ باشد روغن در آن می ریزیم روی حرارت می گذاریم و مایع رولت اسفناج را به آن اضافه می کنیم.

مرحله چهارم

سطح روی آن را صاف می کنیم حجم مایع در تابه نباید زیاد باشد تا ضخامت رولت اسفناج کم شود در تابه را می گذاریم و اجازه می دهیم با حرارت کم برای ۳۰ تا ۴۰ دقیقه کوکو هم بپزد هم سرخ شود.

مرحله پنجم

یک طرف کوکو که سرخ شد از روی حرارت بر می داریم و اجازه می دهیم خنک شود سپس از تابه خارج می کنیم یک سلفون روی سطح صاف قرار می دهیم و از طرف سرخ شده کوکو روی آن می گذاریم.

مرحله ششم

پنیر خامه ای را با یک قاشق غذاخوری سس مایونز مخلوط می کنیم و روی همه سطح کوکو می مالیم سپس مغز گردوی خرد شده را می پاشیم و به کمک سلفون کوکو را آرام آرام رول می کنیم.

مرحله هفتم

این کار را با دقت و به آرامی انجام دهید سپس دو طرف رولت را با سلفون حالت شکلاتی می کنیم و آن را در ظرفی قرار داده و برای چند ساعت در یخچال می گذاریم تا آماده شود.

مرحله هشتم

بعد از این زمان رولت اسفناج را بیرون می آوریم و برش می زنیم رولت اسفناج و پنیر خوشمزه ما آماده است و به عنوان فینگر فود در مراسم ها می توانید سرو نمایید و از خوردن آن لذت ببریید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در دوشنبه 28 شهریور 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.