طرز تهیه تست مرغ و پنیر خوشمزه فوری با پنیر گودا

طرز تهیه تست مرغ و پنیر

طرز تهیه تست مرغ و پنیر خوشمزه فوری با پنیر گودا تست مرغ و قارچ ساندویچ مرغ و قارچ با نون تست ساندویچ تست مرغ تست مرغ کنجدی غذا با نون تست و پنیر پیتزا تست مرغ سوخاری تست مرغ و سبزیجات

ساندویچ تست مرغ و پنیر یک شام فوری یا عصرانه خوشمزه است و یک فست فود سالم که برای تولدها می توانید استفاده کنید این غذای خوشمزه در کمترین زمان آماده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تست مرغ و پنیر خوشمزه فوری با پنیر گودا در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم تست مرغ و پنیر  برای ۴ نفر
سینه مرغ بدون استخواننیم کیلو
پیاز متوسط۱عدد
فلفل دلمهبه مقدار دلخواه
ذرت۴ قاشق غذاخوری
جعفری خرد شده۳ قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای۳ قاشق غذاخوری
سس خردل۲ قاشق غذاخوری
روغن زیتون۳ قاشق غذاخوری
نمک.زردچوبه.فلفل سیاه.پاپریکا.پودرسیر.پولبیبربه میزان لازم
نان تست۸ عدد
پنیر گودا۴ ورق
گوجه فرنگیبه اندازه دلخواه

طرز تهیه تست مرغ و پنیر

مرحله اول

سینه مرغ را شسته و استخوان ها را جدا می کنیم سپس فیله مرغ را به صورت نواری می بریم بلندی نوارها حدود ۵ الی ۶ سانت است البته به دلخواه می توانید سایزش را کمی تغییر دهید.

مرحله دوم

سپس روغن زیتون را به فیله ها  اضافه می کنیم و نمک. زردچوبه. فلفل سیاه. پاپریکا. پودرسیر. پولبیبر را می افزاییم و فیله ها را کاملا به روغن زیتون و ادویه ها آغشته می کنیم.

مرحله سوم

موادی که آماده کردیم را کنار می گذاریم و پیازی را پوست کنده روی تخته آشپزخانه قرار می دهیم و با کارد به صورت نگینی خرد می کنیم. روغن و کره را در تابه گرم می کنیم و پیاز را اضافه می نماییم.

مرحله چهارم

اجازه دهید پیازها سرخ شوند سپس فیله های مرغ مزه دار شده را به آن اضافه می کنیم و با دمای بالا برای ۱۰ دقیقه تفت می دهیم تا مرغها آب نیندازند بعد از پخته شدن از روی اجاق بردارید.

مرحله پنجم

جعفری را پاک کرده و می شوییم بعد از این که آبش گرفته شده روی تخته آشپزخانه ریز خرد می کنیم این کار را برای فلفل دلمه ای هم انجام می دهیم و آنها را نگینی خرد می کنیم.

مرحله ششم

سپس به مواد داخل تابه به ترتیب جعفری، ذرت، فلفل دلمه ای، پنیرخامه ای و سس خردل را اضافه کرده و مواد را با هم مخلوط می کنیم مواد ما آماده است تا داخل نان تست بگذاریم.

مرحله هفتم

در این مرحله گوجه فرنگی های متوسط را به صورت حلقه های نازک برش زده و روی هر نان تست ۴ عدد قرار می دهیم سپس مواد مرغی را روی گوجه فرنگی ها می ریزیم و در آخر پنیر گودا را می گذاریم.

مرحله هشتم

در آخر روی پنیر گودا یک نان تست قرار می دهیم دستگاه ساندویچ ساز را روشن می کنیم و صفحه گریل آن را چرب کرده و نان تست ها را در آن می گذاریم تا بعد از ۵ الی ۱۰ دقیقه آماده شود

مرحله نهم

اگر ساندویچ ساز نداشتید می توانید در تابه گریل کنید، با رعایت این نکات آشپزی یک غذای خوشمزه و فوری درست کنید. می توانید برای زمانهای که وقت کافی ندارید با طبخ این غذا خانواده را غافلگیر کنید. نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در سه شنبه 4 مرداد 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.