طرز تهیه تاکو مرغ مکزیکی خوشمزه مجلسی

طرز تهیه تاکو مرغ

طرز تهیه تاکو مرغ مکزیکی خوشمزه مجلسی طرز تهیه تاکو با نان لواش  طرز تهیه تاکو با مرغ  طرز تهیه تاکو رایس  طرز تهیه تاکو با نان پیتا  طرز تهیه تاکو با خمیر یوفکا  طرز تهیه تاکو مرغ و قارچ  طرز تهیه تاکو گیاهی  طرز تهیه تاکو تابه ای

تاکو مرغ مکزیکی یک غذای خوشمزه و پر طرفدار در کل جهان است که اصالتا مکزیکی است و بسیار ساده و سریع آماده می شود، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه تاکو مرغ مکزیکی خوشمزه مجلسی در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم تاکو مرغ
سینه مرغ۱ عدد
پیاز۲ عدد
فلفل دلمه ای۱ عدد
سیر۲ حبه
کره و روغنبه مقدار کافی
نمکمقدار لازم
زردچوبه، فلفل سیاه، پاپریکا و ادویه ایتالیاییبه مقدار لازم
خامه۲ قاشق غذاخوری
رنده پوست لیمو ترشنصف قاشق غذاخوری
نانبه تعداد لازم

طرز تهیه تاکو مرغ

مرحله اول

برای درست کردن تاکو مرغ در ابتدا پیاز را پوست می گیریم و روی تخته آشپزخانه به صورت خلالی خرد می کنیم سپس فلفل دلمه ای و مرغ را به صورت نواری و باریک خرد می نماییم.

مرحله دوم

تابه را روی حرارت می گذاریم و روغن و کره می ریزیم تا گرم شود سپس پیاز خلالی را به آن افزوده و تفت می دهیم وقتی طلایی شد سیر رنده شده را اضافه می کنیم تا بوی سیر در بیاد.

مرحله سوم

در این مرحله مرغ نواری را به تابه می افزاییم و زردچوبه، فلفل سیاه، پاپریکا و ادویه ایتالیایی را اضافه کرده و برای ده دقیقه با حرارت بالا تفت می دهیم تا مرغ اصلا آب نیندازد.

مرحله چهارم

به جای ادویه ایتالیایی می توانید از اورگانو و آویشن هم استفاده کنید سپس فلفل دلمه ای را اضافه می کنیم و برای ۵ دقیقه دیگر هم تفت می دهیم در انتها خامه و رنده پوست لیمو ترش را اضافه می نماییم.

مرحله پنجم

خوب همه مواد را با هم مخلوط می نماییم و از روی حرارت بر می داریم نان ها را به صورت گرد برش می زنیم در این دستور غذایی از نان تافتون استفاده شده است داخلش را با مواد تاکو پر می کنیم.

مرحله ششم

قالب را چرب می کنیم و تاکو مرغ را کنار هم می چینیم طوری که کیپ هم باشند و باز نشوند سپس روی آن ها پنیر پیتزا می ریزیم و داخل فر از قبل گرم شده با دمای ۲۰۰ درجه قرار می دهیم.

طرز تهیه تاکو مرغ مکزیکی خوشمزه مجلسی طرز تهیه تاکو با نان لواش  طرز تهیه تاکو با مرغ  طرز تهیه تاکو رایس  طرز تهیه تاکو با نان پیتا  طرز تهیه تاکو با خمیر یوفکا  طرز تهیه تاکو مرغ و قارچ  طرز تهیه تاکو گیاهی  طرز تهیه تاکو تابه ای

مرحله هفتم

بعد از گذشت ۲۰ دقیقه که روی پنیر و نان ها طلایی و برشته شد تاکو مرغ خوشمزه ما آماده سرو است از فر خارج می کنیم و با جعفری خرد شده تزئین می نماییم و سرو می کنیم.

مرحله هشتم

این غذای خوشمزه و مجلسی را می توانید برای مهمانی ها و مجالس تولد آماده نمایید و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببریید . نوش جان.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 31 تیر 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.