طرز تهیه تست مرغ و پنیر خوشمزه فوری با پنیر گودا

طرز تهیه تست مرغ و پنیر خوشمزه فوری با پنیر گودا

طرز تهیه تست مرغ و پنیر ساندویچ تست مرغ و پنیر یک شام فوری یا عصرانه خوشمزه است و یک فست فود سالم …

طرز تهیه کوکو فرانسوی خوشمزه و مخصوص با پنیر پیتزا

طرز تهیه کوکو فرانسوی خوشمزه و مخصوص با پنیر پیتزا

طرز تهیه کوکو فرانسوی کوکو فرانسوی یکی از بهترین و خوشمزه ترین غذاهای فرنگی است که وارد سبد غذایی ما شده است، برای …

طرز تهیه هویج پلو با مرغ خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه هویج پلو با مرغ خوشمزه و مجلسی به روش رستورانی

طرز تهیه هویج پلو هویج پلو یکی از غذهای خوشمزه و پرطرفداری است که می توانید در مهمانی ها سرو کنید این غذا …

طرز بو دادن تخمه کدو 

طرز بو دادن تخمه کدو طرز بو دادن تخمه کدو بازاری، بو دادن تخمه کدو با آبلیمو ،طرز تهیه تخمه کدو آتیشه، بو دادن تخمه کدو روی گاز، بو دادن تخمه کدو با آویشن، بو دادن تخمه کدو نی نی سایت، بو دادن تخمه کدو با نشاسته، طرز بو دادن تخمه در ماهیتابه، f, nhnk joli ;n,

یکی از تخمه های خوشمزه که می توانید برای شب نشینی ها زمستان استفاده کنید تخمه کدو است بعد از استفاده از کدو برای  پخت کدو حلوایی بخارپز یا دسر کدو حلوایی می توانید تخمه های آن را برای دورهمی ها بو دهید برای این کار از این دستور عالی استفاده کنید، از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز بو دادن تخمه کدو بازاری خوشمزه و مخصوص دو آتیشه در خانه در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای بو دادن تخمه کدو 
کدو حلوایی بزرگیک عدد
نمکیک قاشق چای‌خوری
کره نرم و آب شده۳۰ گرم
شکر قهوه‌ای یا شکر سفیدیک قاشق غذاخوری
رزماری خشک شدهنصف قاشق چای‌خوری
فلفل سیاهیک قاشق چای‌خوری
دارچینیک‌ چهارم قاشق چای‌خوری

طرز بو دادن تخمه کدو

مرحله اول

برای درست کردن تخمه کدو در ابتدا باید یک کدو بزرگ تهیه کنید که قسمت پایین تنه کدو بزرگ باشد چون تخمه ها در این قسمت هستند سپس آن را برش دهید و تخمه ها را جدا کنید و بشویید طوری که از کدو و ریشه های داخل آن چیزی روی تخمه ها نماند.

مرحله دوم

با کدو می توانید دستورات غذایی خوشمزه ای را آماده کنید فقط کافی است یک سرچ کوچک در سایت مچ مگ انجام دهید و انواع دسر و غذا را پیدا کنید، در ادامه تخمه ها را روی یک پارچه تمیز پهن کنید تا رطوبت آن ها گرفته شود.

مرحله سوم

در این مرحله روی سینی فر یک کاغذ روغنی قرار دهید و آن را با کمی روغن چرب کنید سپس فر را با دمای ۱۶۰ درجه روشن نمایید و در ادامه تخمه های که کاملا خشک شده اند را روی سینی پهن کنید و روی آن نمک و فلفل بپاشید.

مرحله چهارم

مقدار نمک و فلفل را با توجه به ذائقه خود می توانید کمی تغییر دهید، بعد از این مرحله سینی را در فر قرار داده و اجازه می دهیم برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه سینی در فر بماند و تخمه کدوها برشته شوند سپس از فر خارج می کنیم.

طرز بو دادن تخمه کدو  طرز بو دادن تخمه کدو بازاری، بو دادن تخمه کدو با آبلیمو ،طرز تهیه تخمه کدو آتیشه، بو دادن تخمه کدو روی گاز، بو دادن تخمه کدو با آویشن، بو دادن تخمه کدو نی نی سایت، بو دادن تخمه کدو با نشاسته، طرز بو دادن تخمه در ماهیتابه، f, nhnk joli ;n,

مرحله پنجم

صبر می کنیم سرد شود سپس می توانید میل کنید این مدل تخمه برای کسانی که دوست دارند تخمه کدو را نمکی یا با کمی فلفل میل نمایند مناسب است، اگر طعم دارچین را دوست دارید با من همراه باشید.

مرحله ششم

برای این دستور، بعد از گذاشتن تخمه ها داخل سینی فر از دارچین، کره و شکر قهوه ای روی تخمه ها می زنیم اگر شکر قهوه ای نداشتید می توانید از شکر سفید استفاده کنید و برای حدود ۱۵ دقیقه در فر می گذاریم تا آماده شود.

مرحله هفتم

در انتها اگر بو و طعم رزماری را دوست دارید می توانید از نمک و فلفل به همراه رزماری استفاده کنید و مانند روش های قبلی در فر قرار داده و برشته نمایید و از خوردن این تخمه خوشمزه خانگی در کنار خانواده لذت ببرید.

روش سنتی بو دادن تخمه کدو

در روش سنتی بعد از آماده کردن تخمه ها تابه ای را روی حرارت اجاق گاز قرار می دهیم و اجازه می دهیم گرم شود سپس تخمه ها را درون تابه ریخته و مرتب هم می زنیم و به آن نمک و هر ادویه ای که باب ذائقه شماست اضافه کنید تا تخمه ها برشته شود از خوردن آن ها لذت ببرید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 30 دی 1402
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.