طرز تهیه سالاد قارچ و مرغ مکزیکی خوشمزه و خانگی

طرز تهیه سالاد قارچ و مرغ

طرز تهیه سالاد قارچ و مرغ

سالاد قارچ و مرغ یکی از سالادهای خوشمزه و محبوب ایرانی است که حتی می توانید به عنوان یک وعده غذایی کامل مورد استفاده قرار دهید، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد قارچ و مرغ در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
سیب زمینی۶۰۰ گرم
نخود فرنگی۲۰۰ گرم
قارچ دکمه ای۳۰۰ گرم
سینه مرغ۴۰۰ گرم
کاهو کوچک۱ عدد
پیازچه۳ عدد
سس مایونزاختیاری
روغن زیتون۶ قاشق غذاخوری
سرکه سیب یا بالزامیک۲ قاشق غذاخوری
سیر۱ حبه
پاپریکا۱ قاشق چای خوری
نمک و فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه سالاد قارچ و مرغ

مرحله اول

برای تهیه سالاد قارچ و مرغ ابتدا باید سیب زمینی را شسته و یک قابلمه بردارید و سیب زمینی را درون آن بیندازید و آب در قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا با حرارت ملایم سیب زمینی آبپز شود.

مرحله دوم

نخود فرنگی را می توانید خودتان بپزید و یا از کنسرو نخود فرنگی استفاده کنید.اگر از کنسرو استفاده کردید آن را آبکش کنید و روی ان آب گرم بریزید و در ظرفی قرار دهید تا در ادامه مورد استفاده قرار دهید.

مرحله سوم

حالا نوبت قارچ های دکمه ای است که باید آنها را ورقه ای کنید و یک تابه برداشته و روغن درون آن بریزید و روی حرارت قرار دهید و با دمای بالا تفت دهید و بعد به آن نمک و فلفل سیاه اضافه کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید به سراغ سینه مرغ بروید.روند کار به این صورت است که سینه مرغ را ورقه ای کنید و تابه روی اجاق قرار دهید و سینه مرغ را در تابه تفت دهید و به آن پاپریکا و نمک اضافه کنید.

مرحله پنجم

در انتهای مرحله تفت دادن سینه مرغ در تابه باید پیازچه را شسته و آب آن را بگیرید و به صورت ساطوری ریز خرد کنید و به سینه مرغ اضافه کنید و بعد از چند دقیقه از روی حرارت آن را بردارید.

مرحله ششم

در این مرحله کاهوی خرد شده را در کف ظرف مورد نظر بریزید و و سیب زمینی را اضافه کنید و به ترتیب همه مواد را با هم مخلوط کنید و سس مایونز را هم اضافه کنید و دو ساعت در یخچال بگذارید و نوش جان کنید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در پنج شنبه 25 فروردین 1401

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.