طرز تهیه سیب زمینی انگشتی خوشمزه و مخصوص برای میان وعده

طرز تهیه سیب زمینی انگشتی

طرز تهیه سیب زمینی انگشتی غذای انگشتی با سیب زمینی برای کودک غذای انگشتی با برنج  سیب زمینی کار انگشتی قیمت سیب زمینی کار انگشتی سیب زمینی کار سبزدشت  فارو سیب زمینی sdd cldkd hk'ajd

یکی از میان وعده ها و دورچین های خوشمزه سیب زمینی سرخ کرده است با درست کردن این سیب زمینی خوشمزه یک میان وعده جذاب برای افراد خانواده و بچه ها آماده کنید از این که برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سیب زمینی انگشتی خوشمزه و مخصوص برای میان وعده در ادامه با سایت مچ مگ همراه می شوید، سپاسگزارم.

مواد لازم برای سیب زمینی انگشتی
سیب زمینی۴ عدد
شوید خرد شدهیک دسته کوچک
پودر نشاسته ذرتیک دوم پیمانه
نمکبه مقدار کافی
سیر۲ حبه
زردچوبه ، فلفل سیاهبه مقدار کافی

طرز تهیه سیب زمینی انگشتی

مرحله اول

برای درست کردن سیب زمینی انگشتی در ابتدا سیب زمینی ها را بشویید و پوست بگیرید سپس روی تخته آشپزخانه ۴ قاچ کنید و در یک قابلمه ریخته و به اندازه ای که روی سیب زمینی ها را آب بگیرد آب اضافه نمایید.

مرحله دوم

قابلمه را روی حرارت اجاق گاز قرار دهید تا سیب زمینی ها بپزند حدود نیم ساعت زمان می برد سپس از روی حرارت بردارید و داخل کاسه بریزید و با گوشت کوب با پوره کن له و میکس کنید و صبر کنید سرد شود.

مرحله سوم

در این فاصله شوید را ریز خرد کرده و بعد از سرد شدن به سیب زمینی بیافزایید نمک، زردچوبه و فلفل سیاه را اضافه نمایید و دو حبه سیر را رنده کرده و به همراه پودر نشاسته بیافزایید و همه مواد را با هم کاملا مخلوط نمایید.

مرحله چهارم

پودر نشاسته باعث می شود سیب زمینی منسجم تر شود و در زمان سرخ شدن وا نرود یک مقدار از سیب زمینی برمی داریم و روی میز کار قرار داده لوله می کنیم و به اندازه های حدود ۵ تا ۷ سانت برش می زنیم.

مرحله پنجم

در ظرفی برش ها را می چینیم و برای نیم ساعت داخل یخچال قرار می دهیم یا ۲۰ دقیقه داخل فریزر می گذاریم این کار به ما کمک می کند که سیب زمینی در زمان سرخ شدن از هم باز نشود و با روغن کمی سرخ گردد.

مرحله ششم

در این مرحله از یخچال خارج می کنیم در تابه کمی روغن می ریزیم و سیب زمینی انگشتی را در آن سرخ می کنیم هر دو طرف را به خوبی سرخ کرده سپس روی دستمال آشپزخانه قرار دهید تا روغن اضافه گرفته شود در ظرف سرو بچینید و با سس کچاب میل کنید.

 imag: cookmag

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در چهارشنبه 8 شهریور 1402

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.