طرز تهیه سالاد لبو خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد لبو

طرز تهیه سالاد لبو

سالاد لبو یکی از سالاد های بسیار خوش طعم و رنگ است که مخصوص فصول سرد سال است، برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد لبو در ادامه با سایت مچ مگ همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر
چغندر۴ عدد متوسط
تخم مرغ۳ عدد
پیازچه۵۰ گرم
خیارشور۳ عدد
مایونز۳ قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد لبو

مرحله اول

برای تهیه سالاد لبو ابتدا باید چغندر ها را خوب شسته و در یک قابلمه بریزید و یک و نیم پیمانه آب هم به قابلمه اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا چغندر آرام آرام پخته شود.

مرحله دوم

این مرحله ، مرحله آبپز کردن تخم مرغ است.به این صورت که تخم مرغ را در یک قابلمه بریزید و مقداری آب روی آن بریزید و روی حرارت قرار دهید و اجازه دهید تا آرام آرام پخته شود.

مرحله سوم

حالا که لبوهای شما کمی خنک شده اند باید آنها را روی تخته به صورت نگینی خرد کنید و کنار بگذارید.خیار شور را هم به همین روش باید نگینی خرد کنید و کنار بگذارید تا به وقتش به سالاد اضافه کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله تخم مرغ هایی را که در مرحله دوم آبپز کرده بودید را نگینی خرد کرده و کنار گذاشته و سپس به سراغ پیازچه رفته و آن را ساطوری خرد کنید و کنار بگذارید تا در تهیه سالاد از آن استفاده کنید.

مرحله پنجم

یک کاسه بزرگ انتخاب کنید و تمام مواد خرد شده در مراحل قبل را درون آن بریزید و سس مایونز را نیز به سالاد اضافه کنید.مواد سالاد را به هم بزنید تا تمام جاهای سالاد سس مالی شود.

مرحله ششم

۹۹ درصد کار را انجام داده اید و می توانید سالاد لبوی خود را برای نیم ساعت سلفون بکشید و در یخچال قرار دهید.سپس می توانید با چند برگ جعفری و نخود فرنگی و پیازچه ساطوری شده خیلی خوب تزیین نمایید.

دسته بندی: آموزش آشپزی
بروز رسانی توسط در جمعه 27 اسفند 1400

مطالب پربازدید از سراسر وب

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام مُچ مَگ و لینک مستقیم بلا مانع است.